rowerowa nowelizacja KPRD - ale nie tak :((

Data: 2010-01-21 19:35:22
Autor: Marcin Hyła
On 2010-01-20 00:56, marines wrote:
Gdy odkryłem (dlaczego tak późno?) że śmieszki rowerowe są dla rowerów
jednośladowych postanowiłem nabyć tadpole trike'a by w majestacie prawa
jeździć ulicami wzdłuż, których są śmieszki. I właśnie czytając propozycje
zmian zobaczyłem, że wrzucono mi granat do domu.

Poszerz go sobie do 0,91 m i nie zawracaj głowy :-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-01-21 11:39:32
Autor: Rowerex
rowerowa nowelizacja KPRD - ale nie tak :((
On 21 Sty, 19:35, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
On 2010-01-20 00:56, marines wrote:

> [...]
> zmian zobaczyłem, że wrzucono mi granat do domu.

Poszerz go sobie do 0,91 m i nie zawracaj głowy :-)

A jeśli do normalnego roweru zamontuję boczne kółka jak w rowerach
dziecięcych (powiedzmy, że "zdalnie" składane i rozkładane w czasie
jazdy i w razie potrzeby), których rozstaw będzie większy od 0,9m, to
nie będę musiał jeździć po DDR?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-01-21 20:49:39
Autor: Marcin Hyła
On 2010-01-21 20:39, Rowerex wrote:

[...]

Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie ;-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-01-21 21:42:32
Autor: Rowerex
rowerowa nowelizacja KPRD - ale nie tak :((
On 21 Sty, 20:49, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
On 2010-01-21 20:39, Rowerex wrote:

> A je li do normalnego roweru zamontuj boczne k ka jak w rowerach
> dzieci cych (powiedzmy, e "zdalnie" sk adane i rozk adane w czasie
> jazdy i w razie potrzeby), kt rych rozstaw b dzie wi kszy od 0,9m, to
> nie b d musia je dzi po DDR?

Spytaj milicjanta, on Ci prawd powie ;-)

Sugerujesz kolejne problemy z interpretacją przepisów? :-p

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-02-01 15:10:12
Autor: arturbac
wrote:
On 2010-01-21 20:39, Rowerex wrote:

[...]

Ja już myślałem ale nie o kółkach a o zrobieniu wystającej ramy/ramienia
po lewej stronie bagażnika na odległość > 50cm z światłem
czerwonym/odblaskiem dobrze widocznego. Lub drugi wariant gumowa maczuga
przymocowana do bagażnika mająca walory odstraszające (z uwagi na
wizualną możliwość porysowania lakieru przy wyprzedzaniu na gazetę) ;-)

Ciekawe czy takie poszerzenie do 91cm wystarczyłoby na kwalifikacje jako
nie rower do DDR.
Było by to połączenie przyjemnego z pożytecznym ;-)

rowerowa nowelizacja KPRD - ale nie tak :((