rowerowa wedrowka Krym 2008

Data: 2009-03-30 10:53:09
Autor: Andy
rowerowa wedrowka Krym 2008
wrocilismy dawno dawno temu ale spisywanie wrazen udalo sie zakonczyc
niedawno
bylo b. sympatycznie wiec moze zainteresuje poogladanie fotek przy kawusi

http://vicerower.zzl.org/krym2008/

andy

Data: 2009-03-30 19:01:33
Autor: M_X
rowerowa wedrowka Krym 2008
Calkiem milo sie oglada te zdjecia, az chce sie tam czlowiekowi wybrac.

 POZDRAV
                    M_X

PS. Zastanawia mnie w jakiej sumie sie zmiesciliscie, jezeli to nie tajemnica.

Data: 2009-03-31 11:18:05
Autor: Andy
rowerowa wedrowka Krym 2008
Uzytkownik "M_X" <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisal w wiadomosci
[...]

Pewnie ze nie tajemnica :)
Jedlismy normalnie jak na wyjezdzie, obiady w barach, pizzeriach,
restauracjach w rozsadnych cenach. Kilka razy upichcilismy cos na kuchence w
pieknych okolicznosciach przyrody :)
(leczo lub cos w tym stylu ze sloika plus kasza, makaron, ryz)

pociagi dojazd

elektriczka mostiska-lwow 15 zl
kupe lwow-odessa 78 zl
kupe odessa-krasnopieriekopsk 50 zl

pociagi powrot
krasnopieriekopsk - lwow 80 zl
elektriczka lwow-mostiska 15 zl

4 noclegi-kwatery po 30-40 hr czyli 20 zl

"diety" czyli na dzien przeznaczylismy 50 hr / osobe czyli 25 zl

w sumie wyszloby ok 1100 zl na osobe
wydalismy oczywiscie nieco wiecej, wino, piwo, mapy, pamiatki
najdrozej wypadaly okolice Jalty, 2l butelka zwyklej wody kosztowala 6 zl :)
kwatery ok 100 zl na osobe

tak czy inaczej moim zdaniem warto jechac bo jest bajecznie, zwlaszcza teraz
gdy hrywna poleciala w dól

pozdr
a.

Data: 2009-03-30 22:28:03
Autor: oni
Andy wrote:
wrocilismy dawno dawno temu ale spisywanie wrazen udalo sie zakonczyc
niedawno
bylo b. sympatycznie wiec moze zainteresuje poogladanie fotek przy kawusi

Widzę, że byliście w "dolinie wulkanów". Nie dojechałem tam kiedyś. (Teraz mam powód żeby wrócić :)). Czemu nie ma zdjęcia "wulkanu" z bliska? Nie dało się wjechać?
Z innej beczki: Na odcinku Alupka-Foros jest tzw górna droga. Przejezdna   dla rowerów, odcinkami (przez osypiska) niedostępna dla samochodów. Bo to co się dzieje na tej dolnej...

[Bez kawusi oglądałem]

--
TR

Data: 2009-03-31 11:24:54
Autor: Andy

Użytkownik "oni" <onioni@wp.kropka.pl> napisał w wiadomości
Andy wrote:
> [...]

Widzę, że byliście w "dolinie wulkanów". Nie dojechałem tam kiedyś.
(Teraz mam powód żeby wrócić :)). Czemu nie ma zdjęcia "wulkanu" z

wulkan to kopczyk wielkości człowieka i można na niego wejść :) sporadycznie
bulgocze
uzupełnię w relacji fotki z wulkanem :)

Z innej beczki: Na odcinku Alupka-Foros jest tzw górna droga. Przejezdna
  dla rowerów, odcinkami (przez osypiska) niedostępna dla samochodów. Bo
to co się dzieje na tej dolnej...

Ooo, to ciekawe, zerknę na mapę :)

[Bez kawusi oglądałem]
:)