rowerowe przesyłki kurierskie wrocław

Data: 2009-05-04 00:45:15
Autor: kurier-rower
rowerowe przesyłki kurierskie wrocław
Jeśli zależy Ci na czasie to najlepsi wrocławscy kurierzy dostarczą
Twoją przesyłkę w ustalonym czasie i w ustalonym miejscu tak szybko
jak to tylko to możliwe. Skontaktuj się z nami: http://kurier-rower.webpark.pl/.

Data: 2009-05-04 08:26:47
Autor: Menel
rowerowe przesyłki kurierskie wrocław
kurier-rower <wojciech.cieniuch@gmail.com> napisał(a):
Je=B6li zale=BFy Ci na czasie to najlepsi wroc=B3awscy kurierzy dostarcz=B1
Twoj=B1 przesy=B3k=EA w ustalonym czasie i w ustalonym miejscu tak szybko
jak to tylko to mo=BFliwe. Skontaktuj si=EA z nami: http://kurier-
rower.web=
park.pl/.
Firma jest niesolidna.
Nie polecam jej usług :)

Data: 2009-05-04 11:43:10
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-04 10:26, Użytkownik Menel napisał:

[...]

Ja tam z Wrocławia nie jestem ale gdybyś miał do nich zastrzeżenia to
napisał byś jakie. A tak to zgaduje że konkurencję tępisz.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-04 11:56:12
Autor: Tomek Głowacki
RadoslawF pisze:
[...]

Nie, on tępi spam i ogłoszenia na grupach do tego nie przeznaczonych :)

Pozdr,
Tomek

rowerowe przesyłki kurierskie wrocław