rowerowe upgrady - suport etc

Data: 2009-11-29 00:35:27
Autor: Titus Atomicus
rowerowe upgrady - suport etc
Witam,
No wreszcie wymienilem ten suport. Tzn. stary Tange (ktory ponad 10 lat wytrzymal, kilometrazu nie znam - jakos pomiedzy 10-20 tys km) na kinexa.
Okazalo sie ze kinex calkiem suchy byl i stad to dziwne uczucie zgrzytania metalu o metal jakiego doswiadczalem, zwlaszcza przy wiekszym obciazeniu.
Zreszta juz od dluzszego czasu. Chyba z 5 lat. Wtedy pomoglo chwilowo przesmawrowanie i dokrecenie korb.
Sadze ze ten suchy suprt mogl zanizac mi srednia, i w ogole.
Jak teraz wsiadlem na rower to calkiem nowa jakosc.

Przy okazji - gdzie sa jakies fajne sklepy z lozyskami w Warszawie? Bo suport Tange okazal sie rozkladalny i upgradowalny.

A jescze jedno. Pan Mechanik wyrazil zdumienie ze mam takie krotkie korby. 170mm. To pewnie kolejny element ktory obniza mi srednia.

TA

Data: 2009-11-29 08:01:34
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-DCB60B.00352729112009news.onet.pl...

Przy okazji - gdzie sa jakies fajne sklepy z lozyskami w Warszawie? Bo
suport Tange okazal sie rozkladalny i upgradowalny.

Ul. Jaktorowska

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-30 23:40:51
Autor: Titus Atomicus
In article <het685$hh6$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

> Przy okazji - gdzie sa jakies fajne sklepy z lozyskami w Warszawie? Bo
> suport Tange okazal sie rozkladalny i upgradowalny.

O, dzieki.

TA

rowerowe upgrady - suport etc