rowerowy slupek serwisowy [WAW]

Data: 2014-08-09 15:56:02
Autor: Alf/red/
rowerowy slupek serwisowy [WAW]
On 09/08/14 13:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Slupek z kompletem narzedzi i wbudowanym (?) kompresorem.

Hurtem:
Jest tego kilkana¶cie, czy nawet kilkadziesi±t. Nawet pod biurowcami daleko od dworca/veturilo/dużego sklepu.
Nie kompresor, ale pompka. Nie próbowałem, czy jedna osoba obsłuży - bo na stacji benzynowej przeważnie zaciski s± takie, że muszę jedn± ręk± trzymać (dociskać).
Veturilo powinny być serwisowane przez ichnich pracowników, poza przestawieniem siodełka ja bym tam nic się nie ważył ruszyć.
Je¶li kto¶ nie ma narzędzi w domu, to pewnie dlatego, że i tak by się nimi nie umiał posłużyć - inaczej by miał.
Ogólnie pomysł oceniam na mało chodliwy.

--
Alf/red/

Data: 2014-08-09 19:03:47
Autor: Titus Atomicus
rowerowy slupek serwisowy [WAW]
In article <ls599j$i4o$1@node1.news.atman.pl>,
 Alf/red/ <fake_1408@ump.waw.pl> wrote:

> [...]

Nie kompresor, ale pompka. Nie próbowałem, czy jedna osoba obsłuży - bo na stacji benzynowej przeważnie zaciski s± takie, że muszę jedn± ręk± trzymać (dociskać).

A, pompka. Wlasnie sie zastanawialem czy rurke do kompresora przeprowdzili pod plytami chodnikowymi.

Veturilo powinny być serwisowane przez ichnich pracowników, poza przestawieniem siodełka ja bym tam nic się nie ważył ruszyć.

Chodzilo mi raczej o to, ze w poblizu stacji veturilo te slupki serwisowe bylyby lepiej widoczne.

Je¶li kto¶ nie ma narzędzi w domu, to pewnie dlatego, że i tak by się nimi nie umiał posłużyć - inaczej by miał.
Ogólnie pomysł oceniam na mało chodliwy.

No wlasnie - dla kogo sa te slupki serwisowe??

--
TA

Data: 2014-08-09 19:37:30
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-08-09 15:56, Alf/red/ wrote:
Veturilo powinny być serwisowane przez ichnich pracowników, poza
przestawieniem siodełka ja bym tam nic się nie ważył ruszyć.

Przede wszystkim regulamin Veturilo zabrania przeprowadzania
jakichkolwiek napraw. Jeśli rower jest niesprawny, to należy to
zgłosić do operatora (od razu) i odstawić rower.

Jeśli ktoś nie ma narzędzi w domu, to pewnie dlatego, że i tak by się
nimi nie umiał posłużyć - inaczej by miał.

Ja nie mam stojaka serwisowego, bo nie miałbym go gdzie postawić.
Niektóre uliczne "stacje serwisowe" oferują taką funkcjonalność (jeśli
dobrze pamiętam, to m.in. ta przy stacji Warszawa Ursus-Niedźwiadek).

Teoria za stacjami jest całkiem niezła. Wykonanie różne, ale ogólnie
bez tragedii. Niewiadomą jest ich popularność.

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

rowerowy slupek serwisowy [WAW]