rowertour

Data: 2012-12-09 18:30:43
Autor: Krycha_net
rowertour
Ile razy jestem na dworcach PKP, gdzie jest sprzedaż
'przeterminowanych' czasopism, zaglądam tam.
Wczoraj 'wpadło' mi w oko "Rowertour" nr 11/2012.
Oczywiście kupiłam.
Ciekawe trasy rowerowe po różnych dzielnicach Polski i za granicą.
Np. Dolina Bugu, Wyżyna Sandomierska, Ziemia Kłodzka, Mazury itp.
To informacja dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, jak ja do tej pory,
o takim czasopiśmie, a szukają ciekawych miejsc w Polsce do turystyki rowerowe.

Pozdrawiam Krycha.

rowertour