rowery i pociagi w Europie

Data: 2012-07-20 20:01:33
Autor: Titus Atomicus
rowery i pociagi w Europie
Witam,
Taki artykul znalazlem:
<http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105130,12143015,Koleja_z_rower
em_po_Europie.html>
Btw zwroccie uwage na traktowanie rowerow skladanych i nieskladanych.
--
TA

Data: 2012-07-20 22:42:54
Autor: chester
rowery i pociagi w Europie
W dniu 20.07.2012 20:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Nie znaleziono strony o podanym adresie.

Przepraszamy. Strona, której szukasz nie została odnaleziona. Prawdopodobnie została skasowana, zmieniono jej nazwę albo została czasowo usunięta. Sprawdź poprawność adresu lub zajrzyj na stronę startową naszego serwisu www.gazeta.pl

Po czym odkryłem, że link jest rozbity na dwie linie...

http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105130,12143015,Koleja_z_rowerem_po_Europie.htmlem_po_Europie.html
skróciłem do:
http://tinyurl.com/ctzvwmh

chester

Data: 2012-07-20 22:51:31
Autor: chester
rowery i pociagi w Europie
[...]

Ukraina:
Jak ja jechałem, to nie musiałem kombinować w dalekobieżnym Lwów-Czerniowcy, choć konduktorowi się to nie podobało.

Rumunia:
W kasie usłyszałem, że nie ma ekstra biletu na rower bo to jest bagaż.
Konduktor natomiast kazał mi wysiadać, a po wręczeniu łapówy (bilet bez biletu, 10 RON) pozwolił jechać na końcu składu. Trasa to Craiova - Timisoara.

I tradycyjnie cenna uwaga: Dojeżdżaj pociągiem do ostatniej stacji w kraju X, potem jedź rowerem przez granicę i wsiadaj w pociąg w kraju Y.
Obniża to koszty podróży pociągiem o jakieś 30-70%. Poza tym konduktorzy w pociągach międzynarodowych lubią się zmienić na granicy i ten nowy niekoniecznie musi honorować bilet z poprzedniego kraju. :/

chester

rowery i pociagi w Europie