rowery pyszne.pl

Data: 2019-01-23 13:16:21
Autor: andrzej.ozieblo
rowery pyszne.pl
Dziś przechodziłem obok małej knajpki, przed którą zaparkował rower pyszne.pl. Taki sprytny e-bike. Jak tu: https://www.pyszne.pl/blog/pomaranczowe-rowery-pysznepl/ BTW z kluczykiem w środku.. Nic tylko odjechać. :) Wszedłem do knajpki i przepytałem panienki, która jeździła owym rowerem, czy mogę go obadać. "Jak najbardziej" - odpowiedziała. Bardzo zmyślny e-bike. Silnik jest w przedniej piaście, bateria - wzdłuż górnej ramy. Przedni hamulec rolkowy (chyba), z tyłu - kontra. Silnik wzbudza kręcenie pedałami. Nie ruszamy pedałami - 0 wspomagania. Powyżej 25 km/g silnik się wyłącza. Wziąłem toto do ręki. Trochę waży, zwłaszcza przód, ale do przeniesienia. Niegłupi ten rower.

Data: 2019-01-24 08:06:15
Autor: ń
rowery pyszne.pl
Tak swoją drogą mamy statystyki wypadków kurierów rowerowych?
Na jakie kwoty są ubezpieczeni na życie?

rowery pyszne.pl