rowery w GW

Data: 2011-09-29 17:11:02
Autor: Titus Atomicus
rowery w GW
Witam,
W GW jest dzis dodatek pt Targi Rowerowe 2012.
Kilka artykulow z fajnymi zdjeciami... Co do merytorycznej strony tych artykulow - szkoda czasu. Przejrzalem i dalem sobie spokoj - po takich kawiatkach, jak 'Dahon - Mercedes wsrod skladakow' czy tez 'Kask choc wymagany przez przepisy, wciaz zbyt rzadko widywany na glowach rowerzystow'...
Autor - Grzegorz Lisicki. Pewnie jakis praktykant.
TA

Data: 2011-09-29 11:09:24
Autor: PanRatio
rowery w GW
Data: 2011-09-29 21:03:53
Autor: Fabian
rowery w GW
On 29.09.2011 20:09, PanRatio wrote:
http://pu.i.wp.pl/k,MzgxMjEyNzAsNDQ5NzY3,f,tlo2.jpg

http://www.zwiazkowiec.info/wp-content/uploads/2010/10/GpW-300x127.gif

Tyle ode mnie.

Chcesz czytac co jadlem dzis na sniadanie?

Fabian.

Data: 2011-09-29 23:42:23
Autor: Wojtas
rowery w GW
W dniu 2011-09-29 20:09, PanRatio pisze:

Tyle ode mnie.

NTG.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2011-09-30 15:41:29
Autor: Titus Atomicus
rowery w GW
In article <514e9f41-0067-4405-8f24-290b192a89a1@m15g2000vbk.googlegroups.com>,
 PanRatio <panratio@gmail.com> wrote:

http://pu.i.wp.pl/k,MzgxMjEyNzAsNDQ5NzY3,f,tlo2.jpg

http://www.zwiazkowiec.info/wp-content/uploads/2010/10/GpW-300x127.gif

Tyle ode mnie.

Dzieki za wklad w dyskusje.
A teraz marsz do KFa.
Plonk!
Tyle ode mnie.

TA

Data: 2011-09-29 20:56:17
Autor: kawoN
rowery w GW
W dniu 11-09-29 17:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

'Kask choc
wymagany przez przepisy, wciaz zbyt rzadko widywany na glowach
rowerzystow'...

I kto wie kiedy jakiś policjant uznający przewodnią
rolę GW w kreowaniu jedynie słusznych poglądów
wlepi mandat za "niemanie"...

--
kawoN
-

Data: 2011-09-30 13:18:48
Autor: Ryszard Mikke
rowery w GW
kawoN <bike4win@bike4win.pl> napisał(a):
> [...]

> rowerzystow'...

I kto wie kiedy jakiś policjant uznający przewodnią
rolę GW w kreowaniu jedynie słusznych poglądów

Jak tylko znajdzie odpowiednia pozycje w taryfikatorze, wiec RACZEJ badz spokojny.

--
rmikke

Data: 2011-09-30 14:30:34
Autor: Titus Atomicus
rowery w GW
In article <4e84bf51$1@news.home.net.pl>, kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

> [...]

> rowerzystow'...

I kto wie kiedy jakiś policjant uznający przewodnią
rolę GW w kreowaniu jedynie słusznych poglądów

A od kiedy to policjanci czytaja GW i kieruja sie jakimis pogladami?
Widze ze dolaczyles do tych prymitywnych trolli ktorych niechcacy obudzilem.
Nie moja intencja bylo wywolywanie durnych politycznych flejmow.
Chcialem tylko zwrocic uwage na nierzetelnosc dziennikarska.
A tak jest czesto, w kazdej gazecie, o ile temat jest nieco bardziej specjalistyczny (niz gospodarka, moda czy polityka).

TA

Data: 2011-09-30 13:19:58
Autor: Ryszard Mikke
rowery w GW
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> [...]

A tak jest czesto, w kazdej gazecie, o ile temat jest nieco bardziej specjalistyczny (niz gospodarka, moda czy polityka).

Jesli wydaje Ci sie, ze o gospodarce pisza z sensem i rzetelnie, to masz
racje, wydaje Ci sie.

--
rmikke

Data: 2011-09-30 14:49:22
Autor: kawoN
rowery w GW
W dniu 11-09-30 14:30, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

A od kiedy to policjanci czytaja GW i kieruja sie jakimis pogladami?

Pewnie czytają różne gazety i w różnym stopniu
ulegają poglądom tam głoszonym.
A że prawa nie znają na 100% to mogłoby się zdarzyć,
że któremuś się coś wydaje... kilka dni temu
szef policji w Lublinie tłumaczył policjantów
z podrzędnego komisariatu, że mogli nie znać
nowych przepisów wprowadzonych niedawno czyli ... w 2007 roku.
A że dla wielu osób GW jest gazetą mocno opiniotwórczą
trudno zaprzeczyć.

Widze ze dolaczyles do tych prymitywnych trolli ktorych niechcacy
obudzilem.

Hmmm takiego zamiaru nie mam, uraziło Cię coś w moim
komentarzu?

Chcialem tylko zwrocic uwage na nierzetelnosc dziennikarska.
A tak jest czesto, w kazdej gazecie, o ile temat jest nieco bardziej
specjalistyczny (niz gospodarka, moda czy polityka).

A to prawda.

--
kawoN
-

Data: 2011-09-30 15:05:50
Autor: Titus Atomicus
rowery w GW
In article <4e85bad2$1@news.home.net.pl>, kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

> [...]

> obudzilem.

Hmmm takiego zamiaru nie mam, uraziło Cię coś w moim

Nie. Tylko, ze twoje wystapienie odebralem jako kolejne w serii.
Naditerpretacja. Sorry.

TA

Data: 2011-09-30 15:16:30
Autor: Coaster
[...]