rowerzyści wrrr

Data: 2011-05-25 13:32:36
Autor: Paul
rowerzyści wrrr
W dniu 2011-05-25 13:20, mz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=player_embedded#at=200
Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

i co kretynie chciałeś tym pokazać?

mam poszukać filmików, gdzie równie głupie rzeczy robią
piesi/motocykliści/kierowcy?

Data: 2011-05-25 13:36:08
Autor: mz
rowerzyści wrrr

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:iripck$bib$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie ma to jak kultura co nie ? Jak masz ochote szukaj.

Data: 2011-05-25 14:54:37
Autor: Michał Gut
rowerzyści wrrr
Nie ma to jak kultura co nie ? Jak masz ochote szukaj.

slusznie sie wpienia bo kolejny post niemalze pod rzad kolejnej osoby pragnacej zablysnac na pms.
jego pytanie jest uzasadnione bo takich sytuacji widze codziennie mnostwo - rowerzysci, piesi, kierowcy osobowek, ciezarowek  czy skutrtow, psy, robotnicy drogowi i wszystko inne co sie paleta mniej lub bardziej swiadomie na oraz w poblizu drog.

Data: 2011-05-25 19:45:49
Autor: mz
rowerzyści wrrr

Użytkownik "Michał Gut"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iriu6c$v25$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Ja też widzę takich sytuacji mnóstwo i mnie to wkurza. Dlatego ten filmik.

Data: 2011-05-25 15:35:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
rowerzyści wrrr
Hello Paul,

W dniu 2011-05-25 13:20, mz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=player_embedded#at=200
Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.
i co kretynie chciałeś tym pokazać?

Dlaczego nazywasz go kretynem? Kretynem jest pedalarz wykonujący
niedozwolony manewr.

mam poszukać filmików, gdzie równie głupie rzeczy robią
piesi/motocykliści/kierowcy?

Ale co to ma do rzeczy? Tu głupi manewr wykonał pedalarz.

--
Best regards,

Data: 2011-05-25 15:43:57
Autor: Paul
rowerzyści wrrr
Hello Paul,

[...]

1. Ile codziennie na drogach jest głupich manewrów? 100, 1000, 10000?
Będziemy o każdym pisali na tej grupie?

2. Na c*** taka propaganda dot. rowerzystów, czemu to ma służyć? Z racji
ilości samochodów/pieszych w stosunku do rowerzystów, na jedną głupią
sytuację z rowerzystą, mam 10 z innymi uczestnikami ruchu.

Data: 2011-05-25 15:48:09
Autor: RoMan Mandziejewicz
rowerzyści wrrr
Hello Paul,

[...]

To nie powód, żeby piszącego nazywać kretynem. Bo w twarz byś się nie
odważył tego powiedzieć, anonimie.

2. Na c*** taka propaganda dot. rowerzystów, czemu to ma służyć? Z racji
ilości samochodów/pieszych w stosunku do rowerzystów, na jedną głupią
sytuację z rowerzystą, mam 10 z innymi uczestnikami ruchu.

A ja na odwrót. Na 1 sytuację z innymi mam 10 z rowerzystami. W czasie
jednego przejazdu wieczorem do centrum mogę spokojnie naliczyć 10
rowerzystów na rowerach bez jakichkolwiek świateł.

--
Best regards,

Data: 2011-05-26 09:44:07
Autor: Andrzej Ława
rowerzyści wrrr

A ja na odwrót. Na 1 sytuację z innymi mam 10 z rowerzystami. W czasie
jednego przejazdu wieczorem do centrum mogę spokojnie naliczyć 10
rowerzystów na rowerach bez jakichkolwiek świateł.

Ale jesteś w stanie ich naliczyć czyli są widoczni ;->

Data: 2011-05-25 22:16:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
rowerzyści wrrr

Dlaczego nazywasz go kretynem? Kretynem jest pedalarz wykonujący
niedozwolony manewr.

Tego na filmie nie widać, ale zakładam, że pedalarz zobaczył, że kierowca hamuje co by przepuścić pieszych (o dziwo) ... i wykorzystał ten moment nie wprowadzając nikogo "w stres".

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

rowerzyści wrrr