rowerzyści wrrr

Data: 2011-05-25 17:22:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
rowerzyści wrrr

Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ddce60b$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=FE8lIbVW2Po&feature=player_embedded#at=200
Proponuje obejrzeć manewr faceta na rowerze coś koło 2m48s i dalej.

spodziewałem sie jakiegoś mega dramatu, a tu koleś przejechał przez zebre, ależ straszne to było, powinno być normalnie zabronione przed 18tym rokiem życia.

ps. jakbym podniecał sie każdym wykroczeniem popełnionym na drodze przez kierowców (pojazdów dowolnych) to już bym dawno osiwiał.
ps2. ciekawe ile razy Ty popełniasz wykroczenie samochodem, o którym nikomu nie wspominasz (a już napewno nie pokazujesz wtedy z tego filmiku)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-25 19:51:37
Autor: mz
rowerzyści wrrr

Użytkownik "Kuba (aka cita)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irj6r5$d3d$2@inews.gazeta.pl...

[...]

Film nie jest mojego autorstwa. Natrafiłem na niego w sieci i chciałem to pokazać to co widuje codziennie na drogach i to co mnie wkurza.

rowerzyści wrrr