rowni i rowniejsi

Data: 2012-10-07 22:40:39
Autor: J.F.
rowni i rowniejsi

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,12524992,Kto_teraz_uwierzy_w_cokolwiek_rzecznikowi_policji_.html

w skrocie: kapelan komendy dostal sluzbowego viaboxa do przejezdzania przez
bramki platnej autostrady.

Zupelnie nie rozumiem tej nagonki - w koncu musi zdazyc z ostatnim
namaszczeniem przed karetka :-)

J.

Data: 2012-10-07 21:53:30
Autor: Aron
rowni i rowniejsi
dokladnie. To mi troche przypomina palikotowcow ktorzy najpierw chca
zeby ksiadz jezdzil rowerem a potem jak ksiadz nie zdazy wyspowiadac
kogos przed smiercia to mowia ze to dlatego ze colaska byla zbyt mala

aron

Data: 2012-10-08 19:16:13
Autor: Cavallino
rowni i rowniejsi

Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5dd6403a-ca45-4ea3-b428-e02dd9dfff35@p22g2000vby.googlegroups.com...
dokladnie. To mi troche przypomina palikotowcow ktorzy najpierw chca
zeby ksiadz jezdzil rowerem a potem jak ksiadz nie zdazy wyspowiadac
kogos przed smiercia to mowia ze to dlatego ze colaska byla zbyt mala

Kiedy ktokolwiek normalny przejal sie momentem przyjscia ksiedza po kase?

rowni i rowniejsi