równoległe połączenia bluetooth audio?

Data: 2011-09-28 19:13:45
Autor: geos
równoległe połączenia bluetooth audio?
czy jest możliwe równoległe sparowanie słuchawek bluetooth z jednym nadajnikiem i wysyłanie jednego strumienia audio na te sparowane urządzenia? znalazłem różne opinie, poproszę o zdania praktyków, może ktoś próbował? ewentualnie czy taka konfiguracja wymaga drugiego nadajnika?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-09-29 07:56:03
Autor: PC
równoległe połączenia bluetooth audio?
Mi się nie udało na słuchawkach. Myszki mogą być 2 albo więcej. Z kolei jedna mysz nie może na raz obsługiwać 2 komputerów ale to chyba oczywiste.

PC

Data: 2011-09-30 16:23:46
Autor: VSS
równoległe połączenia bluetooth audio?
W wiadomości:j5vkki$m3e$1@news.task.gda.pl,
geos <geos@nowhere.invalid> nastukał:
[...]

nie da się z zwykłym BT w komputerze, musisz mieć accespoint'a BT.

--
VSS

równoległe połączenia bluetooth audio?