równowaga

Data: 2010-07-19 11:47:22
Autor: apr...
równowaga
czy hoffanowa, żona hoffmana z PISu jest jeszcze na urlopie w Miedzi ?

http://tiny.pl/h7rsc

...Krzysztof Luft zastanawia się, czy wziąć urlop bezpłatny na czas pełnienia funkcji członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kadencja członka KRRiT trwa sześć lat.
Krzysztof Luft był dyrektorem biura prasowego Kancelarii Sejmu i właśnie tam chciałby wziąć urlop. - Biorę to pod uwagę, choć żadnego wniosku jeszcze nie złożyłem. Mam takie prawo, korzysta z niego zresztą około 150 parlamentarzystów i bardzo wielu innych ludzi. Czy w tym jest coś niemoralnego - pytał w rozmowie z Onet.pl. - W ciągu sześciu lat może się bardzo dużo rzeczy zdarzyć - dodał...

a ty ciemna maso zapierdalaj na tą swołocz, ile jeszcze ?

--

równowaga