rozbieralność klamki BL-M775

Data: 2009-05-27 13:02:58
Autor: Wojtek Paszkowski
rozbieralność klamki BL-M775
Czołem,

czy ktoś może się bawił w rozbieranie tytułowej (albo podobnych) klamek od shimanowskich hydraulików? Czy da się ją rozłożyć "na części pierwsze" - chodzi mi głównie o okolice tłoka. Jak wygląda uszczelnienie w tym miejscu, czy można dostać jakieś zamienniki?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek doświadczenia, linki itp.

Pozdr

Data: 2009-05-27 13:08:12
Autor: Raist
Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał w wiadomości news:gvj6l6$6rt$1news.wp.pl...
[...]

nie rozbierałem, ale tu masz pedeefa:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/BL/EV-BL-M775-2689B_v1_m56577569830637950.pdf

Raist

Data: 2009-05-27 13:26:31
Autor: Wojtek Paszkowski

"Raist" <robike@@poczta.fm> wrote in message news:4a1d1f23$1news.home.net.pl...

nie rozbierałem, ale tu masz pedeefa:
http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/EV/bikecomponents/BL/EV-BL-M775-2689B_v1_m56577569830637950.pdf

dzięki, to znam - wolałbym coś z widokiem z "przeciwnej strony", ale pewnie trzeba będzie zrobić rozpoznanie bojem (jak się uda odkręcić te g%#$% małe śrubki - nie jest to prosta sprawa przy wykorzystaniu chińskich śrubokręcików)

pozdr

Data: 2009-05-27 20:13:30
Autor: kml
[...]

Zapomnij o zamiennikach. Nawet gdybyś trafił w coś co pasuje to na 99% nie będzie przystosowane do oleju minerlanego i spuchnie jak ludzik michelin :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

rozbieralność klamki BL-M775