rozciąganie się nowych opon

Data: 2011-09-27 15:07:47
Autor: mm
rozciąganie się nowych opon
Nie zwracałem wcześniej uwagi na zjawisko być może z racji tego, że jak się
coś dzieje wolno to się tego nie zauważa.

Jakiś miesiąc temu kupiłem do krosówki kewlarowe geaxy mezczale 1,9 jak je
założyłem to mi się wydawały strasznie cienkie, później już nie,  więc
założyłem, że się przyzwyczaiłem.

dziś do fulla enduro kupiłem druciane GEAXY GATO 2.1 i po założeniu na rower
stwierdziłem, ze zgrozą, że są strasznie wąskie a po przymiarce do mezali na
drugim rowerze, okazało się, że 2.1 są takiej samej grubości jak 1.9.

teraz wyjścia są dwa, albo GATO po paru jazdach "przypakują" albo produent ma
syf w rozmiarówce i nie ma dla miego znaczenia czy to 1.9 czy 2.1

Data: 2011-09-27 18:03:59
Autor: Krzyś Cierpiętnik
mm wrote:

[...]

produent ma syf w rozmiarĂłwce i nie ma dla miego znaczenia czy to 1.9
czy 2.1

Po pierwsze, to te rozmiarĂłwki są pi razy drzwi.  Po drugie, to weĹş
suwmiarkę i pomierz przy tym samym ciśnieniu teraz i po jakimś czasie -
nie będzie wątpliwości.

BTW, fajnie się czyta, że opony 2.1 są wąskie. Szczególnie z perspektywy
kogoś kto preferuje coś bardziej szosowego. :)

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-09-27 18:18:12
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "mm" <mariuszm.o.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5sos2$262$1inews.gazeta.pl...

teraz wyjścia są dwa, albo GATO po paru jazdach "przypakują" albo produent ma
syf w rozmiarówce i nie ma dla miego znaczenia czy to 1.9 czy 2.1

Mam WTB 2,4" które na tej samej obręczy w stosunku do IRC 2,5" wygląda jak ofiara plagi głodu vs. amerykanin, który sobie nie odmawia M&Msów. Często gęsto deklaracje producentów są pisane palcem na wodzie a dowiadujesz się o tym po montażu opony. Jak się ogarnę to uaktualnie wszystkie testy moich opon o dokładne wymiary każdej gumy.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-27 16:23:55
Autor: Ryszard Mikke
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Mam WTB 2,4" które na tej samej obręczy w stosunku do IRC 2,5" wygląda jak ofiara plagi głodu vs. amerykanin, który sobie nie odmawia M&Msów. Często gęsto deklaracje producentów są pisane palcem na wodzie a dowiadujesz się o tym po montażu opony. Jak się ogarnę to uaktualnie wszystkie testy moich opon o dokładne wymiary każdej gumy.

Zadna guma tak sie nie rozciaga, jak te firmy Trojan.

--
BP,NMSP
rmikke

Data: 2011-09-27 18:36:18
Autor: kamil/Endurorider.pl

http://demotywatory.pl/1228997/Prezerwatywa-Trojan :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-29 13:29:45
Autor: Michał Kieś
rozciąganie się nowych opon
Moich kilka uwag do relacji z wyjazdu.
Sądziłem, że jest powszechną wiedzą zakaz jazdy na rowerze na terenie
każdego parku narodowego, w tym oczywiście TPN. Już sam fakt opisu
trasy, którą jazda stanowi złamanie ustawy o ochronie przyrody
sprawia, że relacja ta nie ma kompletnie żadnego waloru użytkowego.
Kolarze górscy z reguły należą do ludzi kulturalnych, odnoszących się
z szacunkiem do ogólnie przyjętych norm i zasad panujących w górach (a
przynajmniej chcę nas tak postrzegać). Opisy i narzekania na Beskidy
są absolutnie od czapy, zarówno w śląskiej jak i żywieckiej części
Beskidów jest cała masa cudownej urody tras MTB. Zresztą co tu dużo
mówić, czy ktokolwiek zorientowany podjeżdża (a raczej prowadzi rower)
na Czantorię trasą narciarską? Dużo przyjemniej i wielokrotnie
ciekawiej jest jechać przez Tuł i Małą Czantorię.

Data: 2011-10-09 09:06:11
Autor: Rafał VFR
rozciąganie się nowych opon
Mam to samo.
Michelin WildGriper`y. Kupiłem 4 sztuki. Kiedy po jakimś czasie przyszło wymienić tylko tył dysproporcja była az nadto widoczna.
Po jakimś tam czasie "ułozyła" się.
I mało tego - nie wiem jak to tłumaczyć ...

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery