rozciąganie się nowych opon

Data: 2011-09-27 18:18:12
Autor: kamil/Endurorider.pl
rozciąganie się nowych opon

Użytkownik "mm" <mariuszm.o.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5sos2$262$1inews.gazeta.pl...

teraz wyjścia są dwa, albo GATO po paru jazdach "przypakują" albo produent ma
syf w rozmiarówce i nie ma dla miego znaczenia czy to 1.9 czy 2.1

Mam WTB 2,4" które na tej samej obręczy w stosunku do IRC 2,5" wygląda jak ofiara plagi głodu vs. amerykanin, który sobie nie odmawia M&Msów. Często gęsto deklaracje producentów są pisane palcem na wodzie a dowiadujesz się o tym po montażu opony. Jak się ogarnę to uaktualnie wszystkie testy moich opon o dokładne wymiary każdej gumy.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-27 16:23:55
Autor: Ryszard Mikke
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Mam WTB 2,4" które na tej samej obręczy w stosunku do IRC 2,5" wygląda jak ofiara plagi głodu vs. amerykanin, który sobie nie odmawia M&Msów. Często gęsto deklaracje producentów są pisane palcem na wodzie a dowiadujesz się o tym po montażu opony. Jak się ogarnę to uaktualnie wszystkie testy moich opon o dokładne wymiary każdej gumy.

Zadna guma tak sie nie rozciaga, jak te firmy Trojan.

--
BP,NMSP
rmikke

Data: 2011-09-27 18:36:18
Autor: kamil/Endurorider.pl

http://demotywatory.pl/1228997/Prezerwatywa-Trojan :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-29 13:29:45
Autor: Michał Kieś
rozciąganie się nowych opon
Moich kilka uwag do relacji z wyjazdu.
Sądziłem, że jest powszechną wiedzą zakaz jazdy na rowerze na terenie
każdego parku narodowego, w tym oczywiście TPN. Już sam fakt opisu
trasy, którą jazda stanowi złamanie ustawy o ochronie przyrody
sprawia, że relacja ta nie ma kompletnie żadnego waloru użytkowego.
Kolarze górscy z reguły należą do ludzi kulturalnych, odnoszących się
z szacunkiem do ogólnie przyjętych norm i zasad panujących w górach (a
przynajmniej chcę nas tak postrzegać). Opisy i narzekania na Beskidy
są absolutnie od czapy, zarówno w śląskiej jak i żywieckiej części
Beskidów jest cała masa cudownej urody tras MTB. Zresztą co tu dużo
mówić, czy ktokolwiek zorientowany podjeżdża (a raczej prowadzi rower)
na Czantorię trasą narciarską? Dużo przyjemniej i wielokrotnie
ciekawiej jest jechać przez Tuł i Małą Czantorię.

rozciąganie się nowych opon