rozdaja nasze emerytury

Data: 2011-10-18 23:30:31
Autor: michu
rozdaja nasze emerytury
Z jednej strony to co mi zabieraja jedna reka z wyplaty rozdaja druga na emerytury tym co nic lub niewiele uzbierali w PRL-u ... z drugiej strony mowia mi, zebym nie wyjezdzal na urlop i padal na pysk, zeby zaoszczedzic na to, co mi zabieraja teraz ... a lud bozy pokornie to wszystko czyta i nie ma nic naprzeciwko ?

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10488733,Nie_oszczedzamy_na_emeryture__ale_chetnie_wydajemy.html