rozdaje mój nr tel

Data: 2012-10-12 14:47:55
Autor: witek
rozdaje mój nr tel
katastrofa wrote:
dzień dobry bardzo

Siądka z byłego miejsca zamieszkania podaje mój prywatny numer telefonu
wszsytkim, którzy o mnie zapytają. Numer kiedyś podałam jej na kontakt
ze mną - po sąsiedzku.  Jednak zdecydowanie nie życzę sobie, aby
podawała go komukolwiek (już nie wspominając, że bez uzgodnienia ze mną).
- Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na
piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o
mnie?

z góry bardzo dzięki za pomoc

zmien numer telefonu.

rozdaje mój nr tel