rozdaje mój nr tel

Data: 2012-10-12 23:25:49
Autor: Jarek S.
rozdaje mój nr tel

Użytkownik "katastrofa" <katastrofa@at.at> napisał w wiadomości news:k59rt4$b9s$1node1.news.atman.pl...
dzień dobry bardzo

Siądka z byłego miejsca zamieszkania podaje mój prywatny numer telefonu wszsytkim, którzy o mnie zapytają. Numer kiedyś podałam jej na kontakt ze mną - po sąsiedzku.  Jednak zdecydowanie nie życzę sobie, aby podawała go komukolwiek (już nie wspominając, że bez uzgodnienia ze mną).
- Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o mnie?

z góry bardzo dzięki za pomoc

Przeleć sąsiadkę?

Data: 2012-10-13 06:55:36
Autor: SQLwiel
rozdaje mój nr tel
W dniu 2012-10-12 23:25, Jarek S. pisze:
Użytkownik "katastrofa"<katastrofa@at.at>  napisał w wiadomości

wszsytkim, którzy o mnie zapytają. Numer kiedyś podałam jej na kontakt ze

Przeleć sąsiadkę?

Co Ty tu jakieś lesbijskie zachowania promujesz?
:)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

rozdaje mój nr tel