rozdzielczość 1366 x 768 pikseli

Data: 2009-08-29 17:32:15
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
moglibyście Panowie zerknąć na tą stronę z opisem monitora LCD http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C2502401... nie podoba mi się zalecana rozdzielczość, czy ona jest typowa? bo na mojej karcie nie można jej wcale ustawić...

Data: 2009-08-29 17:35:08
Autor: Konrad Kosmowski
** identyfikator: 20040501 <NOSPAMhenku@onet.eu> wrote:

moglibyście Panowie zerknąć na tą stronę z opisem monitora LCD
http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C2502401... nie podoba mi się
zalecana rozdzielczość, czy ona jest typowa?

No HD-Ready.

bo na mojej karcie nie można jej wcale ustawić...

Jak zobaczy monitor to powinna dać sobie ustawić.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2009-08-29 17:40:15
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
No HD-Ready.

pyta mnie koleżanka jaki monitor LCD do 600 pln, nie byłyszcząca matryca, głośniki i ew. gniazdko USB... ;o) co można poradzić?

Data: 2009-08-29 18:03:10
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-08-29 17:40, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
No HD-Ready.

pyta mnie koleżanka jaki monitor LCD do 600 pln, nie byłyszcząca matryca, głośniki i ew. gniazdko USB... ;o) co można poradzić?

Szukaj takiego co będzie miał tysiąc linii.
Ten to jest jakaś parodia monitora.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-29 17:39:18
Autor: Animka
identyfikator: 20040501 pisze:
[...]

Do monitora pewnie jest dołączana płytka ze sterownikami.

--
animka

Data: 2009-08-29 19:46:05
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7bdlt$5a7$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

Data: 2009-08-29 20:13:34
Autor: Tomaszek
qwerty pisze:
Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

Nie wiem coś się znowu animce uroiło;) Tam przeważnie jak dają płytkę do monitora to z PDF-ami z instrukcjami w 400 językach;)
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-29 20:28:09
Autor: Animka
qwerty pisze:
[...]

No nie wiem, ja mam panoramiczny monitor i bez sterownika nie działało tak jak powinno. Ustawia na jakiś domyślny monitor, Windows nie ma w swojej bazie rozdzielczości 1440:900.

--
animka

Data: 2009-08-29 21:26:53
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7bh6b$5o7$1@node1.news.atman.pl...
No nie wiem, ja mam panoramiczny monitor i bez sterownika nie działało tak jak powinno. Ustawia na jakiś domyślny monitor, Windows nie ma w swojej bazie rozdzielczości 1440:900.

Karta graficzna powinna odczytać maksymalną rozdzielczość wysłaną przez monitor.
Pewnie nie miałaś zainstalowanych sterowników (pewnie windowsowe na xp nie obsługują dobrze EDID)

Data: 2009-08-29 21:46:49
Autor: Animka
qwerty pisze:
[...]

No właśnie dlatego napisałam o tej płytce ze sterownikami do danego monitora.

--
animka

Data: 2009-09-01 16:43:57
Autor: z
Animka pisze:
qwerty pisze:
[...]

O sterownikach do karty graficznej mowa.
Na płytce od monitora to może być przydatny czasami programik do kalibracji. Mój Gateway ma teraz profil i ładniej świeci :-) Nie porównywałem z profesjonalnym oprofilowanym monitorem z pracy ale na moje oko jest bardziej ok niż na standardowym.

Data: 2009-08-29 22:14:10
Autor: Leszek K.
Dnia Sat, 29 Aug 2009 17:32:15 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

[...]

Z pewnością tej akurat rozdzielczości nie ustawisz. Ale już 1360x768 jak
najbardziej. Musi być podzielne przez 8. Przez jakiś czas awaryjnie
używałem TV z taką rozdzielczością jako monitora. Czarne paski po 3 piksele
z każdej strony i wszystko bezproblemowo.

Data: 2009-08-29 22:50:48
Autor: Tomi
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
Monitory to najbardziej głupia grupa produktów,
podatna na durne mody.

Najpierw przyszła powierzchnia glare, ludzie sami ją chcieli mimo że gówno jakich mało.

Wcześniej durna moda na panoramy, mimo że większość,
stron jest w układzie pionowym, a filmy dla których sens ma panorama to tylko maleńki fragment użytkowości monitora.

Teraz ktoś się opamiętał i stwierdził: nie, nie przecież DVD
to nie 16:10, tylko 16:9 nazwiemy go kinowym i głupi
lud to kupi - no i kupił.

Coraz więcej takich monitorów:
http://proline.pl/?kat=Monitory+LCD&c_rozdzielczo_s_c=1366x768

pół biedy jeśli to w dużych ekranach - ale nieszczęściem mieć takie proporcje w małym ekranie noteboka.

Data: 2009-08-30 13:39:29
Autor: BrunoN Bluthgeld
Tomi pisze:

Wcześniej durna moda na panoramy, mimo że większość,
stron jest w układzie pionowym, a filmy dla których sens ma panorama to tylko maleńki fragment użytkowości monitora.

Też mi się tak kiedyś wydawało, ale na panoramie się fajnie gra, a i sporo miejsca po bokach przydaje się w różnych programach użytkowych (DAW etc.). Inna rzecz, że taka panorama 18,5 czy 19" to w sumie malutki monitorek.

Coraz więcej takich monitorów:
http://proline.pl/?kat=Monitory+LCD&c_rozdzielczo_s_c=1366x768

To mnie zastanawia (z opisu jednego z monitorów):

"Format 4:3 w panoramie. Przeznaczona dla graczy funkcja formatu 4:3 na szerokim ekranie, konwertuje źródła w formacie 4:3 na szerokoekranowy format bez zniekształceń."

wat. jak można rozciągnąć coś do innych proporcji bez zmieniania proporcji?

--
bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo promieniscie i zataczajac nedzne cwierc wzoru na polane trojkata, wyplulo porosniety gdzies pod Olszewnica korzen mandragory.

Data: 2009-08-30 18:27:27
Autor: qwerty
Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" <brunon99@removethispart.o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7dp1q$t63$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak w sierpniu jechałem ze znajomym kupić monitor. Padło na panoramę 16:9. Myślałem, że będzie to "bydle", ale tak na prawdę to mały monitor.

Data: 2009-08-30 19:28:25
Autor: Animka
qwerty pisze:
[...]

Można go obracać w prawo, w lewo? Jest jakaś obrotnica?
Jak czytam coś na stronie internetowej, np. na onecie, to często się szarpię z monitorem, bo raz tekst jest tam po prawej stronie, raz po lewej (jako całość strony to jest ok. oczywiście). Ewentualnie muszę przesuwać się z krzesłem.

--
animka

Data: 2009-08-30 21:34:05
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 30.08.2009 Animka <animka@to> napisał/a:
qwerty pisze:
[...]

Ale uwierz mi _nie chcesz_ obracać LCD, szczególnie TN. Jak nie wierzysz do
pooglądaj taki np od spodu.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-08-31 21:20:03
Autor: XYZ
qwerty pisze:
[...]

Mógłbyś coś więcej napisać? Przecież obracając matrycę nie zmienia się kąt patrzenia na nią... Myślałem o kupnie dwóch monitorów z pivotem do pracy w pozycji pionowej (proporcja 5:4)...

Data: 2009-08-31 16:18:59
Autor: Tomaszek
BrunoN Bluthgeld pisze:
[...]

Tak, ale jak jakaś gra nie obsługuje do końca panoramy, to wtedy obraz jest rozciągany i wygląda paskudnie. Ja wiem, że można wyłączyć, ale w takim razie po co mi panorama...

wat. jak można rozciągnąć coś do innych proporcji bez zmieniania proporcji?

Zobacz sobie TVN7 na telewizorze 4:3.Tam rozciągnęli obraz i wszyscy mają powyciągane mordy;) Można, tylko to paskudnie wygląda;)

Data: 2009-08-31 19:16:13
Autor: Animka
Tomaszek pisze:
BrunoN Bluthgeld pisze:

Zobacz sobie TVN7 na telewizorze 4:3.Tam rozciągnęli obraz i wszyscy mają powyciągane mordy;) Można, tylko to paskudnie wygląda;)

Nie w 4:3, bo to normalny, tylko w Expand 4:3.

--
animka

Data: 2009-08-31 12:01:06
Autor: ..Aldi..
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli

Wcześniej durna moda na panoramy, mimo że większość,
stron jest w układzie pionowym, a filmy dla których sens ma
panorama to tylko maleńki fragment użytkowości monitora.

marudzenie...
mam panoramę 22" i jestem bardzo zadowolony
ekrany kwadratowe od kiedy jej używam wydają mi się
jakieś nieproporcjonalne

a do tego edycja dokumentu w Word czy czytanie
w pdf na przykład jest o wiele wygodniejsze

Data: 2009-08-31 16:23:51
Autor: Tomaszek
...Aldi.. pisze:
marudzenie...
mam panoramę 22" i jestem bardzo zadowolony
ekrany kwadratowe od kiedy jej używam wydają mi się
jakieś nieproporcjonalne

Co kto lubi;) Natomiast durna moda jest faktem. Kupowałem monitor nie istniejącym już ZNAK'u jakiś rok temu. W zasadzie gdybym nie ubliżył sprzedawcy, to by mi wcisnął niemal siłą panoramę i to z matrycą glare! Upór jednak się opłacił i teraz jestem szczęśliwym posiadaczem 19" Asusa 4:3 z matową matrycą i nie oglądam swojej facjaty w monitorze;)

a do tego edycja dokumentu w Word czy czytanie
w pdf na przykład jest o wiele wygodniejsze

Tak, to prawda, ale jakoś nie mogłem zaakceptować tych dziwnych proporcji;)

Data: 2009-08-31 21:57:17
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 31 Aug 2009 16:23:51 +0200, Tomaszek napisał(a):

..Aldi.. pisze:
[...]

No paczpan, mam glare, panoramę, i też nie oglądam swojej facjaty w
monitorze. Ba, sprzedawcy nie mam co obwiniać bo sam sobie sprzedałem ;)

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-08-31 21:14:29
Autor: XYZ
On 2009-08-31 12:01, ..Aldi.. wrote:

[...]

W końcu 16:10 to prawie złoty podział w przeciwieństwie do 4:3 :)

Data: 2009-08-31 22:43:50
Autor: Piotr
Animka pisze:
W końcu 16:10 to prawie złoty podział w przeciwieństwie do 4:3 :)

Na swoim panoramicznym monitorze mam cały czas 4:3, a obraz jest na całym ekranie. Nie ma żadnych czarnych pasków.
ROTFL
Zdajesz sobie sprawę z bzdury, którą napisałaś?

Data: 2009-08-31 23:56:29
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Mon, 31 Aug 2009 22:43:50 +0200, Piotr napisał(a):

Animka pisze:
[...]

Nie zdaje sobie sprawy - to taki lokalny koloryt.

Data: 2009-09-01 00:30:42
Autor: Animka

Animka pisze:
[...]

Wylazłeś z filtra buraku.

--
animka

Data: 2009-09-01 00:29:04
Autor: Animka
Piotr pisze:
Animka pisze:
[...]

Pewnie Ty nie wiedziałeś co mam na myśli i zrozumiałeś na opak.

--
animka

Data: 2009-09-01 01:32:08
Autor: Piotr
Animka pisze:
Piotr pisze:
Animka pisze:
[...]

Napisałaś dokładnie tak:
-mam monitor panoramiczny (czyli w proporcjach innych od 4:3)
-obraz mam w proporcjach 4:3
-nie mam żadnych pasków.

Są takie gry dla małych dzieci, w których wkładają kwadratowe klocki przez kwadratowe otwory, trójkątne klocki przez trójkątne itp.

Ty twierdzisz, że włożyłaś trójkątny klocek przez kwadratowy otwór i pasował on dokładnie:)

Data: 2009-09-01 02:12:30
Autor: Animka
Piotr pisze:
Animka pisze:
Napisałaś dokładnie tak:
[...]

Myślisz o klockach i piaskownicy i Twoje aluzje są jakieś dziwne.

Jest Wide Screen 4:3

Żegnam wampira.

--
animka

Data: 2009-09-01 02:34:44
Autor: Piotr
Animka pisze:
Myślisz o klockach i piaskownicy i Twoje aluzje są jakieś dziwne.
Metafora taka, miałem nadzieję, że pomoże Ci zrozumieć, że nie ma zarazem trójkątnych i kwadratowych klocków...

Jest Wide Screen 4:3
....ale dla Ciebie najwyraźniej istnieją:)

Data: 2009-09-01 10:31:26
Autor: Animka
Piotr pisze:
Animka pisze:
Myślisz o klockach i piaskownicy i Twoje aluzje są jakieś dziwne.
Metafora taka, miałem nadzieję, że pomoże Ci zrozumieć, że nie ma zarazem trójkątnych i kwadratowych klocków...

A czy ja napisałam o jakichś klockach? Masz jakieś urojenia.

Jest Wide Screen 4:3
...ale dla Ciebie najwyraźniej istnieją:)

Taką mam informację o ustawieniu w monitorze !

--
animka

Data: 2009-09-02 00:45:58
Autor: Piotr
Animka pisze:
Piotr pisze:
Animka pisze:
[...]
Wciąż nie rozumiesz słowa-klucza: metafora.

Jest Wide Screen 4:3
...ale dla Ciebie najwyraźniej istnieją:)

Taką mam informację o ustawieniu w monitorze !
Ręce opadają. Może zanim zaczniesz pisać o temacie zorientuj się w nim? Widać nawet tak banalna rzecz, jak używanie monitora może okazać się skomplikowane.

Można na panoramie ustawić rozdzielczość 4:3, ale narysuj sobie tam kwadrat 100x100 pixeli, weź linijkę i sprawdź, czy na obrazie jest kwadratem.

Data: 2009-09-02 02:15:13
Autor: Animka
Piotr pisze:

Można na panoramie ustawić rozdzielczość 4:3, ale narysuj sobie tam kwadrat 100x100 pixeli, weź linijkę i sprawdź, czy na obrazie jest kwadratem.

Pewnie będzie proporcjonalnie rozciągnięty na boki. Nie chce mi się sprawdzać.

--
animka

Data: 2009-09-02 02:42:44
Autor: Piotr
Animka pisze:
Piotr pisze:

[...]

Zauważyłaś już, że sama sobie zaprzeczyłaś w tym wątku, czy jeszcze nie?

Data: 2009-09-02 12:33:05
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 02.09.2009 Animka <animka@to> napisał/a:
Piotr pisze:

[...]

Jak prawidłowo ustawisz poziome i pionowe dpi to będzie kwadrat.
Weź np panoramę o rozdzielczości 1:1 np: 1024x1024 o proporcjach 16:9 i wielkości
16cali na 9cali ~19" przekątnej.

dpi w poziomie: 64dpi
dpi w pionie  : 113,7dpi

rysujemy kwadrat 2" na 2": wyświetlacz (znając dpi) to przelicza na "kwadrat" 128px
na 227px i będzie na ekranie kwadratowy.

Nie stawiajcie równości między rozdzielczością, a proporcjami, to nie ma _nic_
wspólnego, pixle nie muszą być kwadratowe.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-09-02 14:26:44
Autor: Mariusz Kruk
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sergiusz Rozanski"
[...]

Ale czytasz co było napisane wcześniej?
Było o "kwadracie" 100x100 _pikseli_.
I owszem, przy niekwadratowych pikselach 100x100px wcale nie będzie
kwadratowy.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-09-02 12:42:25
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 02.09.2009 Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał/a:

Ale czytasz co było napisane wcześniej?
Było o "kwadracie" 100x100 _pikseli_.

Nic nie było mowy o pixlu, a on nie ma w definicji kwadratu (tym
bardziej że składa się np za subpixli przesunietych o 1/3 pixla :)
Więc pojęcie kwadrat 100x100px jest nieprecyzyjne, a powinno być
kwadrat np. 2" na 2".

I owszem, przy niekwadratowych pikselach 100x100px wcale nie będzie
kwadratowy.

i o to chodzi, a wszyscy jak mantra o kwadratowych pixlach, gdzie
od lat telewizja anamorficzna na prostokatnych piklach lata, gdzie
początki komputerów domowych to pixel 2:1 (8-bit atari czy c64) to
był standard.

W parametrach karty graficznej ustawiamy rozdzielczość _i_ proporcje i
wszystko powinno się dobrze wyświetlać, chyba że autorzy np gry
założyli (błędnie) kwadratowość pixli.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-09-02 15:54:21
Autor: Mariusz Kruk
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sergiusz Rozanski"
Ale czytasz co było napisane wcześniej?
Było o "kwadracie" 100x100 _pikseli_.
Nic nie było mowy o pixlu,

Zacytuję, bo twórczo wyciąłeś:
[...]

Nie. Mowa była o pikselach z punktu widzenia strony generującej obraz.

[...]

E, jak się miało takie popaprane komputery, to się miało popaprane
piksele :-P

W parametrach karty graficznej ustawiamy rozdzielczość _i_ proporcje i
wszystko powinno się dobrze wyświetlać, chyba że autorzy np gry
założyli (błędnie) kwadratowość pixli.

Że gdzie? Że co? A co kartę graficzną obchodzi cokolwiek poza
rozmiarami obrazu? Rozdzielczość (w sensie dpi) powinna obchodzić
oprogramowanie.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-09-02 16:10:02
Autor: Piotr
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Halo, mowa o MONITORACH, nie telewizorach. Tak trudno to zauważyć?

początki komputerów domowych to pixel 2:1 (8-bit atari czy c64) to
był standard.
A jeszcze wcześniej były komputery, w których bajt miał 13 bitów. Czytałeś tematykę grupy, na którą piszesz?

W parametrach karty graficznej ustawiamy rozdzielczość _i_ proporcje i
wszystko powinno się dobrze wyświetlać, chyba że autorzy np gry
założyli (błędnie) kwadratowość pixli.
No cóż. Autorów gier to akurat guano obchodzi, bo piszą przez API i to sterowniki przeliczają na pixele. Ja rozumiem, że Ty wiesz lepiej od AMDATI i NV razem wziętych, jak być powinno. Chłopaki od sterowników nie wpadli na Twój genialny koncept ustawiania różnych dpi w pionie i poziomie, bo jakoś tak się ugadali z producentami monitorów, że pixele będą kwadratowe. Więc albo pokaż *monitor* z prostokątnymi pixelami albo skończ pisać posty nie związane z tematem.

Data: 2009-09-02 16:38:47
Autor: Mariusz Kruk
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr"
[...]

Chyba dawno nie miałeś w ręku CRT.

Data: 2009-09-02 17:13:13
Autor: Piotr
Mariusz Kruk pisze:
[...]

No, to pokaż mi pixele w CRT:P
Poza tym standardowe rozdzielczości gier/programów/osów do standardowych monitorów (4:3) 512x384, 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x960, 1600x1200... faktycznie, iście prostokątne pixele wychodzą.

320x200 wyłamuje się ze względu na ilość pamięci, ale to prehistoria.

Nie mam tylko pomysłu, skąd się wzięło 1280x1024. Chociaż moje EIZO o takiej natywnej rozdzielczości ma proporcje 5:4. I znów skubańcy kwadraty zrobili.

Data: 2009-09-03 09:15:25
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Wiedziałem, że się przyczepisz :-P

Poza tym standardowe rozdzielczości gier/programów/osów do standardowych monitorów (4:3) 512x384, 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x960, 1600x1200... faktycznie, iście prostokątne pixele wychodzą.

1280x1024 akurat było dużo bardziej popularne niż 1280x96. To po
pierwsze. Po drugie, zapomniałeś o 640x400 na przykład, albo 320x200.
Po trzecie - do tego dochodzi kwestia regulacji geometrii obrazu.

320x200 wyłamuje się ze względu na ilość pamięci, ale to prehistoria.

A, pamiętałeś. No, ale była taka rozdzielczość, i to nawet dość
powszechnie używana (np. na Amidze).

Nie mam tylko pomysłu, skąd się wzięło 1280x1024. Chociaż moje EIZO o takiej natywnej rozdzielczości ma proporcje 5:4. I znów skubańcy kwadraty zrobili.

Ale spróbuj sobie na tym wyświetlić w takim razie 640x480. :-P

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-09-03 18:03:38
Autor: Piotr
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Wiem. Używałem na CRTku do czasu kupienia tunera TV. Przy www/poczcie/tekstowych i pulpitowych pierdach było ok, przy telewizji nagle te twarze jakieś dziwne się stały.

To po
pierwsze. Po drugie, zapomniałeś o 640x400 na przykład, albo 320x200.
640x400 tak samo jak 320x200. Ładnie mieściło się w 256kB.

320x200 wyłamuje się ze względu na ilość pamięci, ale to prehistoria.
A, pamiętałeś. No, ale była taka rozdzielczość, i to nawet dość
powszechnie używana (np. na Amidze).
64kB.

Nie mam tylko pomysłu, skąd się wzięło 1280x1024. Chociaż moje EIZO o takiej natywnej rozdzielczości ma proporcje 5:4. I znów skubańcy kwadraty zrobili.
Ale spróbuj sobie na tym wyświetlić w takim razie 640x480. :-P
Nawet nie próbuje. Gram w natywnej, filmy lecą na TV.
Chociaż wg teorii niektórych mógłbym mieć proporcjonalne 4:3 w 1280x1024;) i to bez pasków;)

Data: 2009-09-01 14:41:37
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 01.09.2009 Piotr <piotr@alpha.net.pl> napisał/a:

Jest Wide Screen 4:3
...ale dla Ciebie najwyraźniej istnieją:)

A ograniczeni myślą że pixle mogą być tylko kwadratowe.
Co powiesz na matryce 1024x1024 we formacie 16:9?

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-09-02 00:47:22
Autor: Piotr
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Powiem: pokaż mi monitor z taką matrycą do zastosowań domowych.

Data: 2009-09-02 12:39:49
Autor: Sergiusz Rozanski

http://www.cdfreaks.com/hardware/product/55767-Philips-42IN-PLASMA-1024X1024-16X9.html
http://review.zdnet.com/filter/resolution/1024-x-1024?categoryId=6485&filter=502443_5027339

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-09-02 16:02:40
Autor: Piotr
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Rozróżniasz monitor i telewizor?

Data: 2009-09-02 20:04:44
Autor: qwerty
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnh9sp9e.cj3.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...

[...]

Kolega nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

Data: 2009-08-31 16:49:17
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
chłopaki! ale powiedzcie mi jaki monitor do 600 pln???
ma być niebłyszczący, może być HD i musi mieć głośniki i DVI... na allegro jest tyle tego, że ciężko wybrać...

próbowałem odsiać trochę chłamu, ale nie wiem i trzeba mi podpowiedzieć jaką rozdzielczość ma monitor HD z 1024 liniami?

polćcie coś lub napiszcie czego szukać...

skłaniam się ku LG ze względu na gwarancję...

Data: 2009-09-04 13:14:17
Autor: Mich@l
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
chłopaki! ale powiedzcie mi jaki monitor do 600 pln???
ma być niebłyszczący, może być HD i musi mieć głośniki i DVI... na allegro jest tyle tego, że ciężko wybrać...

Niedawno na allegro kupiłem http://www.allegro.pl/item693685945_693685945.html
500 zł, 22 cale, choć TN (a przesiadałem się z 1970NX na IPSie) to całkiem znośna. Ma głośniki, ma DVI.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

rozdzielczość 1366 x 768 pikseli