rozdzielczość 1366 x 768 pikseli

Data: 2009-08-29 17:39:18
Autor: Animka
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
identyfikator: 20040501 pisze:
moglibyście Panowie zerknąć na tą stronę z opisem monitora LCD http://www.emarket.pl/pricelist/item.aspx?PID=C2502401... nie podoba mi się zalecana rozdzielczość, czy ona jest typowa? bo na mojej karcie nie można jej wcale ustawić...

Do monitora pewnie jest dołączana płytka ze sterownikami.

--
animka

Data: 2009-08-29 19:46:05
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7bdlt$5a7$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

Data: 2009-08-29 20:13:34
Autor: Tomaszek
qwerty pisze:
Po cholerę ona? Przecież nawet na starym trupie powinno być wszystko ok.

Nie wiem coś się znowu animce uroiło;) Tam przeważnie jak dają płytkę do monitora to z PDF-ami z instrukcjami w 400 językach;)
| Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
|              ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org             |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-08-29 20:28:09
Autor: Animka
qwerty pisze:
[...]

No nie wiem, ja mam panoramiczny monitor i bez sterownika nie działało tak jak powinno. Ustawia na jakiś domyślny monitor, Windows nie ma w swojej bazie rozdzielczości 1440:900.

--
animka

Data: 2009-08-29 21:26:53
Autor: qwerty
Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7bh6b$5o7$1@node1.news.atman.pl...
No nie wiem, ja mam panoramiczny monitor i bez sterownika nie działało tak jak powinno. Ustawia na jakiś domyślny monitor, Windows nie ma w swojej bazie rozdzielczości 1440:900.

Karta graficzna powinna odczytać maksymalną rozdzielczość wysłaną przez monitor.
Pewnie nie miałaś zainstalowanych sterowników (pewnie windowsowe na xp nie obsługują dobrze EDID)

Data: 2009-08-29 21:46:49
Autor: Animka
qwerty pisze:
[...]

No właśnie dlatego napisałam o tej płytce ze sterownikami do danego monitora.

--
animka

Data: 2009-09-01 16:43:57
Autor: z
Animka pisze:
qwerty pisze:
[...]

O sterownikach do karty graficznej mowa.
Na płytce od monitora to może być przydatny czasami programik do kalibracji. Mój Gateway ma teraz profil i ładniej świeci :-) Nie porównywałem z profesjonalnym oprofilowanym monitorem z pracy ale na moje oko jest bardziej ok niż na standardowym.

rozdzielczość 1366 x 768 pikseli