rozdzielczość 1366 x 768 pikseli

Data: 2009-08-31 16:49:17
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
chłopaki! ale powiedzcie mi jaki monitor do 600 pln???
ma być niebłyszczący, może być HD i musi mieć głośniki i DVI... na allegro jest tyle tego, że ciężko wybrać...

próbowałem odsiać trochę chłamu, ale nie wiem i trzeba mi podpowiedzieć jaką rozdzielczość ma monitor HD z 1024 liniami?

polćcie coś lub napiszcie czego szukać...

skłaniam się ku LG ze względu na gwarancję...

Data: 2009-09-04 13:14:17
Autor: Mich@l
rozdzielczość 1366 x 768 pikseli
chłopaki! ale powiedzcie mi jaki monitor do 600 pln???
ma być niebłyszczący, może być HD i musi mieć głośniki i DVI... na allegro jest tyle tego, że ciężko wybrać...

Niedawno na allegro kupiłem http://www.allegro.pl/item693685945_693685945.html
500 zł, 22 cale, choć TN (a przesiadałem się z 1970NX na IPSie) to całkiem znośna. Ma głośniki, ma DVI.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

rozdzielczość 1366 x 768 pikseli