rozdzielczość i monitor...

Data: 2009-09-08 20:20:08
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość i monitor...
czy Ktoś widział sterowniki do monitora Samsung SynchMaster 943BW? nigdzie nie mogę znaleść...

a chodzi o rozdzielczość, defaultowo ma 1440x900, nie mogę jej ustawić na mojej karcie Radeon 9000... dlaczego? co zrobić, żeby się dało?

Data: 2009-09-08 20:54:27
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość i monitor...
przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej rozdzielczości...

Data: 2009-09-08 22:18:13
Autor: Latet
rozdzielczość i monitor...
przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej rozdzielczości...

Może po prostu ten Radeon takiej rozdzielczości nie może wyświetlać. Z podobnego powodu musiałem ostatnio w starym złomiastym pececie swojego wujka wstawić całkiem nową kartę graficzą. Cud, że można jeszcze coś na AGP kupić - ponoć właśnie tylko jeszcze z tego względu.

latet

Data: 2009-09-08 23:10:17
Autor: Animka
rozdzielczość i monitor...
identyfikator: 20040501 pisze:
przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej rozdzielczości...

A stery do monitora zainstalowałeś? Jaki masz monitor?

--
animka

Data: 2009-09-09 18:47:06
Autor: Mariusz
rozdzielczość i monitor...
W dniu 2009.09.08 20:54, identyfikator: 20040501 pisze:
przeinstalowałem stery do radeona na najnowsze, nadal nie ma tej
rozdzielczości...

Gdzie jej nie ma ? W oknie z rozwijaną listą wszystkich dostępnych trybów ?

A jakie stery to są najnowsze ?

--
Mar

Data: 2009-09-10 09:08:52
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość i monitor...
A jakie stery to są najnowsze ?

trochę pobuszowałem po internecie i mogę powiedzieć, że nie ma ani w oknie Właściwości/Ekan - rozdzielczość ekranu, ani w Zaawansowane/Lista wszystkich dostępnych trybów... nie ma 1440x900

stery najnowsze ze strony, 6-11-pre-r300_xp-2k_dd_ccc_wdm_38185.exe

Data: 2009-09-10 09:09:37
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczość i monitor...
znalazłem stery do monitora, ale jak próbuję instalować automatycznie to nie wykrywa monitora i sterowników, muszę instalować ręcznie - czy ma to jakieś znaczenie?

Data: 2009-09-11 00:07:14
Autor: Gotfryd Smolik news
rozdzielczość i monitor...
On Thu, 10 Sep 2009, identyfikator: 20040501 wrote:

znalazłem stery do monitora, ale jak próbuję instalować automatycznie to nie wykrywa monitora i sterowników, muszę instalować ręcznie - czy ma to jakieś znaczenie?

  Nie. Powodów może być mnóstwo, od tego że monitor nie obsługuje DDC2 (czy
jak mu tam), do urwanego kabelka (od sygnałów DDC2).
BTW: "stery" do monitora to tak naprawdę dwa zbiory: specyfikacja
  obsługiwanych rozdzielczości i charakterystyka barwna.
  No, może z wyłączeniem rzadkich modeli (które np. mają sterowanie po USB
czy podobne ficzery).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-09-10 18:45:34
Autor: identyfikator: 20040501