rozdzielczosc ps3

Data: 2009-11-10 22:52:00
Autor: Grzegorz Różański
rozdzielczosc ps3
Witam,
Dokonalem malej zamiany z xboxa na ps3, aby pograc w cos nowego, chocby poprobowac dem, bo Xa mam arcade i nie bardzo mam jak. Spodobal mi sie bardzo miedzy innymi Call Of Juarez nowy (az sie sam zdziwilem) i w koncu udalo mi sie zobaczyc Ghostbusters.
Gram na monitorze 24" o proprcjach 16:10 i problem powstal taki, ze te 2 gry wala mi takimi kaflami po oczach jakbym mial przed soba ps2, a nie ps3. Odpalam Killzone 2, Batmana i pare innych gier i jest ok. Czytalem, ze Ghostbusters ma srednia grafike, ale CoJ mnie gleboko zszokowalo, nie wierze, ze ta gra tak ma wygladac, bo to istna tragedia. Stad mam pytanie, czy ta pikseoloza i ewidentnie bardzo niska rozdzielczosc to moze wina zlego rozciagania przy tych proporcjach monitora czy ta gra ma tak wygladac? Na Xboxie nie spotkalem sie w zadnej grze z takim zjawiskiem i zastanawiam sie czy bedzie sens kupowac CoJa czy Ghostbusters na Xa jesli tam tez beda tak fatalnie wygladac.

pozdrawiam

Data: 2009-11-11 00:24:14
Autor: Meanthord
rozdzielczosc ps3
Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:hdcmn0$hcl$1node1.news.atman.pl...
[...]

    Poza kilkoma exclusivami (Killzone 2 IMO ma grafe na poziomie N64) rodzaju U2 czy GOW3 PS3 generalnie nie oferuje powalajacej grafy, wiec nie wiem czego oczekiwales. Szalu w stosunku do iXa360 generalnie nie ma, jest kilka powalajacych tytulow, jest tez masa sredniakow. Zupelnie jak z kobietami :).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-11-11 00:31:46
Autor: Grzegorz Różański
rozdzielczosc ps3

Użytkownik "Meanthord" <mean@[WYTNIJ TO!]wp.pl> napisał w wiadomości news:hdcsn1$2b06$1newsread2.aster.pl...
[...]

Kiedy wlasnie chodzi glownie o rozdzielczosc. Wiekszosc gier wyglada normalnie, nawet jak ma slabe tekstury i ogolnie cienka grafike to sa ostre, a nie rozmazane z kaflami do tego, ze strach patrzec.
Wlaczylem jeszcze pare demek i np przy Ratchecie to samo jest.

Data: 2009-11-14 08:01:14
Autor: sialala
rozdzielczosc ps3
On Nov 10, 11:24 pm, "Meanthord" <mean@[WYTNIJ TO!]wp.pl> wrote:

    Poza kilkoma exclusivami (Killzone 2 IMO ma grafe na poziomie N64)

a ten znowu swoje...
litosci!

Data: 2009-11-11 09:08:38
Autor: Jacek
rozdzielczosc ps3
"Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> wrote in message news:hdcmn0$hcl$1node1.news.atman.pl...

[...]

Sprawdz jak te gry wygladaja w hd na gametrailers.com albo youtube.

Data: 2009-11-17 06:53:32
Autor: Budzio
rozdzielczosc ps3
On 11 Lis, 10:08, "Jacek" <pja...@wp.pl> wrote:
"Grzegorz Różański" <rad...@tenbit.pl> wrote in message

> [...]
> tam tez beda tak fatalnie wygladac.

Sprawdz jak te gry wygladaja w hd na gametrailers.com albo youtube.

Proponowałbym spojrzec na Uncharted: Drake's Fortune 2. Na jej
przykladzie widac mozliwosci PS3... XBOX nie jest w stanie zaoferować
takiej jakosci...

Data: 2009-11-18 08:13:10
Autor: Mirek Ptak
rozdzielczosc ps3
Dnia 2009-11-17 15:53,  *Budzio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Proponowałbym spojrzec na Uncharted: Drake's Fortune 2. Na jej

Nie ma takiej gry :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak