rozdzielczosc ps3

Data: 2009-11-11 09:08:38
Autor: Jacek
rozdzielczosc ps3
"Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> wrote in message news:hdcmn0$hcl$1node1.news.atman.pl...

Gram na monitorze 24" o proprcjach 16:10 i problem powstal taki, ze te 2 gry wala mi takimi kaflami po oczach jakbym mial przed soba ps2, a nie ps3. Odpalam Killzone 2, Batmana i pare innych gier i jest ok. Czytalem, ze Ghostbusters ma srednia grafike, ale CoJ mnie gleboko zszokowalo, nie wierze, ze ta gra tak ma wygladac, bo to istna tragedia. Stad mam pytanie, czy ta pikseoloza i ewidentnie bardzo niska rozdzielczosc to moze wina zlego rozciagania przy tych proporcjach monitora czy ta gra ma tak wygladac? Na Xboxie nie spotkalem sie w zadnej grze z takim zjawiskiem i zastanawiam sie czy bedzie sens kupowac CoJa czy Ghostbusters na Xa jesli tam tez beda tak fatalnie wygladac.

Sprawdz jak te gry wygladaja w hd na gametrailers.com albo youtube.

Data: 2009-11-17 06:53:32
Autor: Budzio
rozdzielczosc ps3
On 11 Lis, 10:08, "Jacek" <pja...@wp.pl> wrote:
"Grzegorz Różański" <rad...@tenbit.pl> wrote in message

> [...]
> tam tez beda tak fatalnie wygladac.

Sprawdz jak te gry wygladaja w hd na gametrailers.com albo youtube.

Proponowałbym spojrzec na Uncharted: Drake's Fortune 2. Na jej
przykladzie widac mozliwosci PS3... XBOX nie jest w stanie zaoferować
takiej jakosci...

Data: 2009-11-18 08:13:10
Autor: Mirek Ptak
rozdzielczosc ps3
Dnia 2009-11-17 15:53,  *Budzio* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Proponowałbym spojrzec na Uncharted: Drake's Fortune 2. Na jej

Nie ma takiej gry :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak