rozdzielczości ATI HD4200

Data: 2009-09-11 12:59:57
Autor: identyfikator: 20040501
rozdzielczości ATI HD4200
koledzy pomóżcie ożenić Samsunga 943BW z kartą graficzną na płycie głównej ATI Radeon™ HD 4200... zainstalowane sterowniki a rozdzielczości 1440x900 nie ma w opcjach... co zrobić, help? czy ten radeonik powinien mieć rozdzielczość 1440x900 czy jej w ogóle nie obsługuje?

a GeForce 6600? czy Ktoś pracuje na tej karcie w rozdzielczośći 1440x900? jakie stery?

Data: 2009-09-12 16:12:00
Autor: BQB
rozdzielczo
identyfikator: 20040501 pisze:
[...]

Każda karta graficzna nie starsza niż 10 lat (może i starsze również, ale nie mam rozeznania) obsługuje wszelkie kombinacje rozdzielczości mieszczącej się w granicach max nieco ponad 2000 pikseli na nieco ponad 1500 pikseli. Twój problem to taki, że system operacyjny źle wykrył monitor i tyle.

Data: 2009-09-12 23:00:56
Autor: Kot Prezydenta
rozdzielczo

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:4aabac30$1news.home.net.pl...

[...]

kurcze musze to powiedzieć mojemu asusowi, leżącemu w szafie - pewnie nie wiedział a ma jakieś 6 lat

Data: 2009-09-13 00:00:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
rozdzielczo

"Kot Prezydenta" h8h269$3lr$1@inews.gazeta.pl

[...]

Jak będziesz miał gotowe przemówienie, wyślij kopię
do mnie -- dam do odczytania swoim kartom. :)

 ...same nie wiecie, co posiadacie. ;)

Końcówkę już napisano przed Tobą. :) Ty tylko dopisz początek. ;)

Data: 2009-09-24 12:20:51
Autor: krzych
rozdzielczości ATI HD4200
On 12 Wrz, 18:11, "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "identyfikator: 20040501" <he...@onet.eu> napisał w wiadomościnews:4c17.000002f1.4aaa2dadnewsgate.onet.pl...

> koledzy pomóżcie ożenić Samsunga 943BW z kartą graficzną na płycie głównej
> ATI
> Radeon&#8482; HD 4200... zainstalowane sterowniki a rozdzielczości
> 1440x900 nie ma w
> opcjach... co zrobić, help?

Zainstaluj PowerStrip i tam ustaw rozdzielczość jaka Ci odpowiada.

Ja mam kartę matrox milenium G450 z DVI i moge ustawić praktycznie każdą
rozdzielczość. Teraz używam jej w komputerze, który służy mi jako odtwarzacz
multimedialny do plazmy HD Ready (1280x720 60Hz). :-)

Powerstrip polecam do zmiany rozdziałki działa na kazdej karcie od
starych Svirge po nowe (mam HD4200 igp) i także działa

rozdzielczości ATI HD4200