rozdzielenie sygnału satelitarnego

Data: 2009-08-27 11:09:27
Autor: Zby
rozdzielenie sygnału satelitarnego
Witam, jestem humanistą i trudno mi przyswoić wszelkie opisy techniczne.
Mam problem. Mój znajomy wyjechał do Kanady i zostawił mi dekoder Polsatu opłacony do końca roku, ja mam swój dekoder Cyfra+
i mam problem bo nie potrafię kupić stosownego rozgałęźnika (rozdzielacza) do anteny satelitarnej takiego aby obydwa dekodery funkcjonowały. Już jeden kupiłem, ale jego działanie jest takie, że albo funkcjonuje jeden dekoder a drugi zgłasza brak sygnału albo odwrotnie. W dekoderze Cyfry+ istniej co prawda wyjście antenowe ale wtedy dekoder Polsatu wyświetla komunikat _oczekiwanie na sygnał_ czyli też jest nie tak jak być powinno.
Co powinienem kupić? Czy jest jakiś konkretny rodzaj rozdzielacza sygnału anteny satelitarnej zapewniający bezproblemową pracę?
Pozdrawiam

Data: 2009-08-27 11:29:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Zby" <aaa@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h75j43$3hj$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

I inaczej się nie da.
Do niezależnej pracy potrzebujesz dwóch konwerterów i dwóch kabli.

W dekoderze Cyfry+ istniej co prawda wyjście antenowe ale wtedy dekoder Polsatu wyświetla komunikat _oczekiwanie na sygnał_ czyli też jest nie tak jak być powinno.
Co powinienem kupić?

Konwerter podwójny i następny kabel.

Czy jest jakiś konkretny rodzaj rozdzielacza sygnału anteny satelitarnej zapewniający bezproblemową pracę?

Nie.

Data: 2009-08-27 13:00:22
Autor: pawell32
[...]

np. http://www.dipol.com.pl/konwerter_satelitarny_twin_inverto_0_3db_A98256.htm
ale wówczas kiedy chcesz korzystać z dwóch dekoderów jednocześnie.
możesz również połączyć je kaskadowo - sygnał z anteny do dekodera
cyfry i wspomnianym wyżej wyjściem do dekodera polsatu.
ale efekt będzie taki taki sam jak teraz na rozgałęźniku.

--
pozdrawiam. pawell32
Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

rozdzielenie sygnału satelitarnego