rozdzielenie tv na pokoje

Data: 2009-12-25 10:48:01
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje
Jak rozwiązujecie ten problem?
Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze :)

Data: 2009-12-25 14:23:26
Autor: Dawid
rozdzielenie tv na pokoje
Rafał pisze:
Jak rozwiązujecie ten problem?
Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze :)

Witam
Dlaczego nielogiczne?
Kupujac 6 pakietów startowych po 30 zł ( nie wiem ile dokładnie co do grosza), płacę miesięcznie 180 zł.Kupując jeden konkretny pakiet za 180 zł miesięcznie i rozdzielając go na 6 telewizorów, wynik bez wątpienia jest lepszy.Jedynie początkowy wydatek jest trochę odstraszający, ale jaki spokój.Ty mecz, żona seriale, dzieci filmy i każdy zadowolony, a i jeszcze możesz coś nagrać w tym czasie :-)
Pozdrawiam

Data: 2009-12-25 17:51:20
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje
ale mam 3tv
3 x starter w cyfrze daje 30zl
kupująć jakies multiswitche do tego 3x dekoder daje kwotę na kilka lat Cyfry :)
a kto wie czy za rok czegoś nie zamieszają i te dekodery i multiswitche bede musiał wymienic na lepsze
kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry
co raz lepsze musiały byc

Data: 2009-12-25 18:25:42
Autor: Dawid
rozdzielenie tv na pokoje
Rafał pisze:
[...]

? mediasaty są od początku cyfry i dalej spisują się znakomicie

Jak masz rozwiązanie, to nie wiem o co ci chodzi?
Mam spliter, tylko raz musiałem go przeprogramować, po wymianie kart c+.
Parę minut roboty na kompie.Tunery mediasata można zawsze sprzedać, jakoś nie tracą na wartości. Kable do każdego zestawu i tak trzeba pociągnąć.Starter c+ to wielkie zero.
To po co ten cały post i zawracanie d...py? Wszystko Wiesz, to działaj.

Data: 2009-12-25 18:30:48
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje
a ile kosztuje jeden tuner mediasat i ten spliter?

pakiet startowy do dupy? wybacz ale nie mam czasu siedzieć i oglądac cały dzień tv a do tego same powtórki na wszystkich kanałach - no tak ale teraz w HD :)

Data: 2009-12-25 18:35:39
Autor: Dawid
rozdzielenie tv na pokoje
Rafał pisze:
a ile kosztuje jeden tuner mediasat i ten spliter?
a poszukaj sobie na Allegro

pakiet startowy do dupy? wybacz ale nie mam czasu siedzieć i oglądac cały dzień tv a do tego same powtórki na wszystkich kanałach - no tak ale teraz w HD :)

A kto pyta o tv?
To po jaką chorobe Ci c+?

Data: 2009-12-25 19:32:14
Autor: Prawusek
rozdzielenie tv na pokoje
"Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> wrote in message
ale mam 3tv
3 x starter w cyfrze daje 30zl
kupująć jakies multiswitche do tego 3x dekoder daje kwotę na kilka lat
Cyfry
:)
[...]

Nie. Multiswitche działają po w.cz. (wysokiej częstotliwości) . Sprzęgają
kable z dopasowaniem falowym, aby nie tworzyły się odbicia w wy niku fal
stojących, a sygnały nie były zbyt stłumione. A dekodery - niestety
zabezpieczają prawa finansowe nadawców, więc tutaj będzie coraz większy
postęp w utrudnianu nieopłaconego odbioru.

Data: 2009-12-27 20:24:14
Autor: Qwinto
rozdzielenie tv na pokoje

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:hh30la$o4v$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie. Multiswitche działają po w.cz. (wysokiej częstotliwości) . Sprzęgają
kable z dopasowaniem falowym, aby nie tworzyły się odbicia w wy niku fal
stojących, a sygnały nie były zbyt stłumione.

Pomyliłeś chyba z symetryzatorem...

Multiswitche stosowane są do udostępniania sygnału z konwertera tupu quatro w zbiorowych instalacjach satelitarnych:
http://images.dipol.com.pl/images/kon_quat.gif

Konwerter typu quatro w przeciwieństwie do konwertera typu fullband (powszechnie stosowanego w domowych instalacjach) wystawia w jednym czasie 2 zakresy częstotliwości w 2 polaryzacjach (jak widać na podlinkowanym obrazku). Dzięki temu, poprzez multiswitch można podłączyć większą ilość odbiorników satelitarnych.

Qwinto

Data: 2009-12-27 20:30:02
Autor: G.
rozdzielenie tv na pokoje
Data: 2009-12-28 08:40:49
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje
ok tylko to wszystko jest drogie i nie wiem czy opłacalne :)

a czemu np dla dwoch gniazd sa inne anteny tv naziemnej niz dla pięciu? ( sprawdzam Częstochowe)

Data: 2009-12-28 09:26:47
Autor: Prawusek
rozdzielenie tv na pokoje

ok tylko to wszystko jest drogie i nie wiem czy opłacalne :)

a czemu np dla dwoch gniazd sa inne anteny tv naziemnej niz dla pięciu? (
sprawdzam Częstochowe)

Sama antena np. typu Yagi-Uda wzmacnia sygnał (im więcej elementow -
direktorów, które pełnią rolę soczewek, tym większe wzmocnienie).

Data: 2009-12-27 20:31:28
Autor: Qwinto
rozdzielenie tv na pokoje
"Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> wrote in message news:hh21s8$k99$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak rozwiązujecie ten problem?
Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze

Wszystko rozgrywa się w kwestii kasy, jaką jesteś w stanie przeznaczyć na instalacje.
Rozumiem, że chcesz rozdzielić sygnał satelitarny na kilka pomieszczeń.

Przeczytaj troszkę o takich instalacjach i powiedz co chciałbyś osiągnąć konkretnie (np odbierać pakiet C+ na 4 telewizorach):

http://www.dipol.com.pl/konwertery_satelitarne_bib11.htm
http://www.dipol.com.pl/schemat_instalacji_tv_naziemnej_i_satelitarnej_na_multiswitchu_w_domu_jednorodzinnym_schemat04.htm
http://www.dipol.com.pl/profesjonalne_instalacje_multiswitchowe_bib202.htm

Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.

Qwinto

Data: 2009-12-28 17:42:23
Autor: Kris
rozdzielenie tv na pokoje

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hh21s8$k99$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak rozwiązujecie ten problem?
Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze

Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka abonamentow do opłaty.
Lepeij wiec kupic jeden zestaw np cyfry z przyzwoitym pakietem programowym do tego antene i konwerter quad lub okto(4 LUB 8 WYJŚĆ)dekodery i spliter.
Masz wtedy do opłacenia jeden abonament a odbierasz sygnał nawet na 8 odbiornikach

Kris

Data: 2009-12-29 08:54:26
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje

Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka
abonamentow do opłaty.

co ty bredzisz ... zestaw startowy to 10zł miesięcznie i dekoder za 1 grosz

[...]

koszt tej inwestycji zwróci sie po latach a jaką mam gwarancje że np za rok coś sie nie pozmienia i to nie przestanie działać?

Data: 2009-12-29 11:38:53
Autor: Kris
rozdzielenie tv na pokoje

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hhccns$9vd$1atlantis.news.neostrada.pl...

Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka
abonamentow do opłaty.

co ty bredzisz ... zestaw startowy to 10zł miesięcznie i dekoder za 1 grosz

Polsat najtanszy abonament to 9.9 a koszt dekodera 149zł
Cyfra najatańszy abonament 19.9 koszt dekodera od 49zł
itd

[...]

Gwarancji nie ma. Ale z drugiej strony co ma sie zmieni?
Jedyny dodatkowy koszt to spliter(bo za dekodery i tak płacisz kupujac z abonamentem.
Zysk: płacisz jeden abonament zamiast kilku
Ale kazdy niech liczy wg swoich potrzeb- mi starczy najtanszy abonament i jeden dekoder niektorzy jednak potrzebuja najdrozszych pakietów i dostepnych w 3-4 miejscach w domu

Kris

Data: 2009-12-29 20:45:36
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje
w promocji byl pakiet start za 9.90zł za 9 miesiecy, potem 19.90 za 4 miesiące i dekoder za 1 grosz :)
tak było do Wigilii :)
w Cyfrze

Data: 2009-12-30 10:44:19
Autor: Jan Kowalski
rozdzielenie tv na pokoje

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hhdmt7$r78$1nemesis.news.neostrada.pl...
w promocji byl pakiet start za 9.90zł za 9 miesiecy, potem 19.90 za 4 miesiące i dekoder za 1 grosz :)
tak było do Wigilii :)
w Cyfrze
Jeszcze dzisiaj i jutro (30 i 31)

rozdzielenie tv na pokoje