rozdzielenie tv na pokoje

Data: 2009-12-28 17:42:23
Autor: Kris
rozdzielenie tv na pokoje

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hh21s8$k99$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak rozwiązujecie ten problem?
Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze

Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka abonamentow do opłaty.
Lepeij wiec kupic jeden zestaw np cyfry z przyzwoitym pakietem programowym do tego antene i konwerter quad lub okto(4 LUB 8 WYJŚĆ)dekodery i spliter.
Masz wtedy do opłacenia jeden abonament a odbierasz sygnał nawet na 8 odbiornikach

Kris

Data: 2009-12-29 08:54:26
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje

Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka
abonamentow do opłaty.

co ty bredzisz ... zestaw startowy to 10zł miesięcznie i dekoder za 1 grosz

[...]

koszt tej inwestycji zwróci sie po latach a jaką mam gwarancje że np za rok coś sie nie pozmienia i to nie przestanie działać?

Data: 2009-12-29 11:38:53
Autor: Kris
rozdzielenie tv na pokoje

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hhccns$9vd$1atlantis.news.neostrada.pl...

Kilka zestawów startowych cyfry to koszt kilkuset zł + comiesiąc kilka
abonamentow do opłaty.

co ty bredzisz ... zestaw startowy to 10zł miesięcznie i dekoder za 1 grosz

Polsat najtanszy abonament to 9.9 a koszt dekodera 149zł
Cyfra najatańszy abonament 19.9 koszt dekodera od 49zł
itd

[...]

Gwarancji nie ma. Ale z drugiej strony co ma sie zmieni?
Jedyny dodatkowy koszt to spliter(bo za dekodery i tak płacisz kupujac z abonamentem.
Zysk: płacisz jeden abonament zamiast kilku
Ale kazdy niech liczy wg swoich potrzeb- mi starczy najtanszy abonament i jeden dekoder niektorzy jednak potrzebuja najdrozszych pakietów i dostepnych w 3-4 miejscach w domu

Kris

Data: 2009-12-29 20:45:36
Autor: Rafał
rozdzielenie tv na pokoje
w promocji byl pakiet start za 9.90zł za 9 miesiecy, potem 19.90 za 4 miesiące i dekoder za 1 grosz :)
tak było do Wigilii :)
w Cyfrze

Data: 2009-12-30 10:44:19
Autor: Jan Kowalski
rozdzielenie tv na pokoje

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hhdmt7$r78$1nemesis.news.neostrada.pl...
w promocji byl pakiet start za 9.90zł za 9 miesiecy, potem 19.90 za 4 miesiące i dekoder za 1 grosz :)
tak było do Wigilii :)
w Cyfrze
Jeszcze dzisiaj i jutro (30 i 31)

rozdzielenie tv na pokoje