Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   rozdziewiczylem 13-tke

rozdziewiczylem 13-tke

Data: 2017-05-21 08:12:46
Autor: Trybun
rozdziewiczylem 13-tke
W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...

Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
13-tką pierwszy raz dzisiaj!

Mówię o swoim komplecie kluczy nasadowych oczywiście...
A o czym Wy myśleliście? :-)

Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.

Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?

Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)

ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)


Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10, 13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka. Dużo nowszy Passat brata - tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku - to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić.  Tak więc trudno mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.

Data: 2017-05-21 13:08:47
Autor: Pszemol
rozdziewiczylem 13-tke
Trybun <cheilimx@jachu.ru> wrote:
W dniu 2017-05-21 o 05:12, Pszemol pisze:
Dzis miałem okazję pierwszy raz w życiu zrobić to z 13-tką...

Wiele razy wcześniej z 19-tką, nawet częściej z 17-tką i z 14-tką, ale z
13-tką pierwszy raz dzisiaj!

Mówię o swoim komplecie kluczy nasadowych oczywiście...
A o czym Wy myśleliście? :-)

Kupiłem dziś od kolegi zaniedbanego i porzuconego na parkingu od trzech lat
2004 Passata GLX (2.8 l, V6, 190 hp @ 6,000 rpm) i przy wyjmowaniu
akumulatora pierwszy raz użyłem mojej dziewiczej nasadki 13mm.

Czy ten rozmiar jakiś popularny w niemieckich autach?

Do tej pory robiłem przy swoich japońskich autach i 13mm nigdy w życiu nie
użyłem... tak jak 15mm, też dziewicza :-)

ps spodziewajcie sie kilka pytań o tego paska, bo ledwie otworzyłem maskę a
już znajduję tam sporo dziwnych rzeczy... :-)

Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10, 13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.

No kurde - jaja. Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
Tak, zgadłeś... 13mm :-)

Dużo nowszy Passat brata - tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku - to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić.  Tak więc trudno mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.

Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
nie popatrzę tam 13-tka :-)

Data: 2017-05-22 10:32:08
Autor: Trybun
rozdziewiczylem 13-tke
W dniu 2017-05-21 o 15:08, Pszemol pisze:

Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.
No kurde - jaja.
Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
Tak, zgadłeś... 13mm :-)

O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata to nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy także potrzeba kilku.

Dużo nowszy Passat brata -
tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
- to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić.  Tak więc trudno
mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.
Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
nie popatrzę tam 13-tka :-)


2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku. Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka do dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..

Data: 2017-05-22 07:04:18
Autor: Pszemol
rozdziewiczylem 13-tke
"Trybun" <cheilimx@jachu.ru> wrote in message news:5922a1f7$0$5150$65785112news.neostrada.pl...
Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.
No kurde - jaja.
Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
Tak, zgadłeś... 13mm :-)

O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata to nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy także potrzeba kilku.

Podszybie, rynienka - różnie chyba widuję.
Matrix to w oógle auto z tych nowych wynalazków Toyoty. Jak też Sciony.

Dużo nowszy Passat brata -
tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
- to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić.  Tak więc trudno
mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.
Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
nie popatrzę tam 13-tka :-)


2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku. Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka
do dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..

Czy to może było Audi 5000? "Vorsprung durch Technik"
Stare Audi to przecież klasyka - te auta w dobrym, zadbanym
stanie są wciąż cenione w oczach koneserów :-)))

Data: 2017-05-23 08:20:38
Autor: Trybun
rozdziewiczylem 13-tke
W dniu 2017-05-22 o 14:04, Pszemol pisze:
"Trybun" <cheilimx@jachu.ru> wrote in message news:5922a1f7$0$5150$65785112news.neostrada.pl...
Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.
No kurde - jaja.
Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
Tak, zgadłeś... 13mm :-)

O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata to nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy także potrzeba kilku.

Podszybie, rynienka - różnie chyba widuję.
Matrix to w oógle auto z tych nowych wynalazków Toyoty. Jak też Sciony.

TEN Matrix to akurat wynalazek Hyundai..


Dużo nowszy Passat brata -
tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
- to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić.  Tak więc trudno
mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.
Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
nie popatrzę tam 13-tka :-)


2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku. Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka
do dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..

Czy to może było Audi 5000? "Vorsprung durch Technik"
Stare Audi to przecież klasyka - te auta w dobrym, zadbanym
stanie są wciąż cenione w oczach koneserów :-)))


Nie, jest to zwykła 80tka, tylko że w wersji coupe. I nie jestem żadnym koneserem, ani tym bardziej fanem tej marki, ale akurat tym autem można jeździć z prawdziwą przyjemnością. W latach jego produkcji jeszcze nie oszczędzano na materiałach.

Data: 2017-05-23 07:14:10
Autor: Pszemol
rozdziewiczylem 13-tke
"Trybun" <cheilimx@jachu.ru> wrote in message news:5923d4a4$0$5146$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2017-05-22 o 14:04, Pszemol pisze:
"Trybun" <cheilimx@jachu.ru> wrote in message news:5922a1f7$0$5150$65785112news.neostrada.pl...
Stare Audi sąsiada (chyba B2) do niego podchodząc potrzeba 3 kluczy 10,
13 i 17ka i faktycznie dominująca jest 13tka.
No kurde - jaja.
Dziś chcę zdjąć ramie wycieraczki, aby wymienić pęknięty plastik pod
przednią szybą (jak się on fachowo nazywa?) bo mi się woda leje do filtra
pyłkowego/kabiny i do wentylatora dmuchawy...
Zgadnij jakie nakrętki użyli do przymocowania ramienia wycieraczki?
Tak, zgadłeś... 13mm :-)

O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata to nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy także potrzeba kilku.

Podszybie, rynienka - różnie chyba widuję.
Matrix to w oógle auto z tych nowych wynalazków Toyoty. Jak też Sciony.

TEN Matrix to akurat wynalazek Hyundai..

Nie wiedziałem o istnieniu Hyundai o tej nazwie... w USA są Toyoty Matrix.
Dziwię się, że istnieją auta z dwu różnych stajni o tej samej nazwie...

Dużo nowszy Passat brata -
tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
- to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić.  Tak więc trudno
mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.
Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
nie popatrzę tam 13-tka :-)


2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku. Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka
do dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..

Czy to może było Audi 5000? "Vorsprung durch Technik"
Stare Audi to przecież klasyka - te auta w dobrym, zadbanym
stanie są wciąż cenione w oczach koneserów :-)))


Nie, jest to zwykła 80tka, tylko że w wersji coupe. I nie jestem żadnym koneserem, ani tym bardziej fanem tej marki, ale akurat tym autem można jeździć z prawdziwą przyjemnością. W latach jego produkcji jeszcze nie oszczędzano na materiałach.

Audi 80 i 100 są w Polsce bardzo poważane :-) Zwłascza na wiejskie drogi.

Data: 2017-05-25 09:23:52
Autor: Trybun
rozdziewiczylem 13-tke
W dniu 2017-05-23 o 14:14, Pszemol pisze:

O ile się nie mylę - nazywają to "podszybiem". Jeżeli chodzi o Passata to nie muszę zgadywać jakim kluczem odkręca się wycieraczki. Taka ciekawostka - parę dni temu wyciągałem przewód od wspomagania przy Matriksie. Bez 4 kluczy o różnych rozmiarach nie da się wyciągnąć tego przewodu. I to tylko jeżeli chodzi o ich rozmiar, rodzajów kluczy kluczy także potrzeba kilku.

Podszybie, rynienka - różnie chyba widuję.
Matrix to w oógle auto z tych nowych wynalazków Toyoty. Jak też Sciony.

TEN Matrix to akurat wynalazek Hyundai..

Nie wiedziałem o istnieniu Hyundai o tej nazwie... w USA są Toyoty Matrix.
Dziwię się, że istnieją auta z dwu różnych stajni o tej samej nazwie...

Taki miniwan. Nawet dość wdzięczne autko, jednak nie pozbawione paru udziwnień. A Matrix Toyoty to chyba towar tylko na Japonię i USA.


Dużo nowszy Passat brata -
tu już lepiej zaopatrzyć się w cały zestaw kluczy. BMW3 w średnim wieku
- to samo - bez całego zestawu lepiej nie podchodzić. Tak więc trudno
mówić o popularnym rozmiarze klucza w nowszych niemieckich autach.
Ten mój 2004 chyba do tych Twoich "nowszych" nie zaliczasz? ;-) Bo gdzie
nie popatrzę tam 13-tka :-)


2004 to tez dziadek, ale gdy go skonfrontujemy z takim Audi sąsiada, to już nowizna. Owo Audi powstało w końcu lat 70ych ubiegłego wieku. Zadziwiająca sprawa - tym autem lepiej mi się jeździ niż tymi współczesnymi. Jest dla kierowcy jak dobrze dopasowane rękawiczka
do dłoni, a nie ma nawet wspomagania kierownicy..

Czy to może było Audi 5000? "Vorsprung durch Technik"
Stare Audi to przecież klasyka - te auta w dobrym, zadbanym
stanie są wciąż cenione w oczach koneserów :-)))


Nie, jest to zwykła 80tka, tylko że w wersji coupe. I nie jestem żadnym koneserem, ani tym bardziej fanem tej marki, ale akurat tym autem można jeździć z prawdziwą przyjemnością. W latach jego produkcji jeszcze nie oszczędzano na materiałach.

Audi 80 i 100 są w Polsce bardzo poważane :-) Zwłascza na wiejskie drogi.


W moim odczuciu 80tka B3 i B4, to jest to na co sądy powinny skazywać, na jazdę tymi wehikułami za karę, za poważniejsze przestępstwa, zamiast tradycyjnego więzienia. Natomiast te wcześniejsze 80ki, ten sąsiada nie jedzie po tych dziurawych okolicznych drogach - on płynie jak poduszkowiec..

rozdziewiczylem 13-tke

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona