rozgałęźnik HDMI

Data: 2010-06-14 18:10:56
Autor: Leszek
rozgałęźnik HDMI
Brakuje mi jednego portu HDMI w telewizorze. Czy jest sens podłączać 2 urządzenia niewymagające HDCP do poniższego rozgałęźnika? Chodzi mi o to, czy to zadziała, czy nie pogorszy się jakość i czy nie trzeba za każdym razem przełączać ręcznie portu? (na zdjęciu i w opisie nie ma takiej informacji)

http://www.allegro.pl/item1064280620_bk714_adapter_hdmi_2x_hdmi_rozgaleznik_fv_gold.html

Data: 2010-06-14 19:21:47
Autor: Przemysław Bernat
rozgałęźnik HDMI
Dnia Mon, 14 Jun 2010 18:10:56 +0200, Leszek napisał(a):

[...]

Ale to jest rozgałęziacz. Dzięki niemu możesz dwa telewizory podłączyć do
jednego źródła HDMI. Tobie potrzebne jest coś w ty stylu:
http://www.dipol.com.pl/switch_signal_hdmi_3x1_H3131.htm

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-14 19:25:11
Autor: Przemysław Bernat
rozgałęźnik HDMI
Dnia Mon, 14 Jun 2010 19:21:47 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

Ale to jest rozgałęziacz. Dzięki niemu możesz dwa telewizory podłączyć do
jednego źródła HDMI. Tobie potrzebne jest coś w ty stylu:
http://www.dipol.com.pl/switch_signal_hdmi_3x1_H3131.htm

Automagiczny:
http://www.vobis.pl/oferta/kable/audio_video/848451_przelacznik_hdmi_2_porty.aspx

Nie wiem jak mogą wpływać na jakość sygnału. Nie powinny nic popsuć, ale
dowiesz się, jak sprawdzisz osobiście.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-14 22:41:09
Autor: Leszek
rozgałęźnik HDMI
Przemysław Bernat pisze:
[...]

Fakt, dzięki za oświecenie :-)
Trochę drogie te switche :-( Może lepiej użyć komponentu? Będzie duża różnica między puszczaniem filmów mkv 1080p z sieciowego odtwarzacza multimedialnego przez HDMI i przez komponent (Pr Pb Y)?

Data: 2010-06-14 23:02:42
Autor: Przemysław Bernat
rozgałęźnik HDMI
Dnia Mon, 14 Jun 2010 22:41:09 +0200, Leszek napisał(a):

[...]

Formalnie nie powinno być żadnej różnicy, ale nie dowiesz się póki nie
spróbujesz. Ja bym spróbował. Tylko pamiętaj, że do komponent potrzebujesz
5x cinch - audio leci osobno i tylko dwa kanały L i R.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-14 23:22:45
Autor: Leszek
rozgałęźnik HDMI
Przemysław Bernat pisze:
[...]

Dzięki, mam amplituner stereo i dobrej jakości kabelek audio, więc wystarczy, że dokupię komponent :-)

Data: 2010-06-15 11:38:21
Autor: Axel
rozgałęźnik HDMI
"Przemysław Bernat" <pbernat@wp.pl> wrote in message

[...]

Audio mozna puscic cyfrowym wyjsciem, jesli tylko odtwarzacz takie posiada.

--
Axel

Data: 2010-06-16 13:10:55
Autor: Mirek Ptak
rozgałęźnik HDMI
Dnia 2010-06-14 22:41,  *Leszek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ja kupiłem kiedyś cos takiego:
http://archiwumallegro.pl/mini_switch_hdmi_v13b_3_porty_wejscia_pilot-737115179.html
Sprawdza się świetnie, nie potrzebuje pilota (jest w zestawie) ani zasilania.
Nie jestem pewien jak działa z HDCP, ale raczej nie powinno być problemów (filmy blu-ray z PS3 działają :) ).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l