rozgrzane g³owy amerykanów

Data: 2009-04-16 15:13:51
Autor: tomek
rozgrzane g³owy amerykanów
jak tak patrzê na ostatnie sesje to wydaje mi siê jakby amerykanie chcieli zwalczyæ kryzys w ci±gu miesi±ca, co¶ mi to przypomina
:-)

Data: 2009-04-16 15:23:40
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
rozgrzane g³owy amerykanów
Racjonalno¶æ gie³dy ma tyle wspólnego z odzwierciedlaniem kryzysu, co analiza fundamentalna z zarabianiem pieniêdzy

:)

Data: 2009-04-16 18:37:16
Autor: Jan Werbiñski
rozgrzane g³owy amerykanów
U¿ytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs7bj9$gno$1news.onet.pl...
Racjonalno¶æ gie³dy ma tyle wspólnego z odzwierciedlaniem kryzysu, co analiza fundamentalna z zarabianiem pieniêdzy

:)

Hehehe, dobre, ale co¶ w tym jest. :-D

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

rozgrzane g³owy amerykanów