Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   rozgrzewajace sie kolo

rozgrzewajace sie kolo

Data: 2009-05-24 00:26:11
Autor: Jacek \"Plumpi\"
rozgrzewajace sie kolo

Uzytkownik <rusinek9@wp.pl> napisal w wiadomosci news:bc43e1a2-81df-40a4-8fbd-45f8f26fb2d6u8g2000yqn.googlegroups.com...

Jezeli masz hamulce bebnowe to trzeba sprawdzic samoregulator czy czasami sie nie zapiekl, albo zbyt mocno nie skorodowal.
Jezeli masz hamulce szczekowe to trzeba sprawdzic prowadnice jarzma szczek hamulcowych.
Jezeli jest to jedna z ww przyczyn to zasadniczo naprawa polega na rozebraniu kola, wyczyszczeniu, posmarowaniu mechanizmu (w przypadku prowadnic jarzma musi to byc specjalny smar wytrzymujacy bardzo duze temperatury ponad 1000 stopni Celsjusza) i poskladaniu.
Jezeli chodzi o lozysko to raczej jest to maloprawdopodobne. Klopoty z lozyskiem objawiaja sie zazwyczaj odglosami rzegotania, terkotania lub stukania.

Data: 2009-05-24 01:46:10
Autor: szadok
rozgrzewajace sie kolo
Dnia 23.05.2009 Jacek "Plumpi" <plumpixjr@wp.pl> napisał/a:

Jezeli jest to jedna z ww przyczyn to zasadniczo naprawa polega na rozebraniu kola, wyczyszczeniu, posmarowaniu mechanizmu (w przypadku prowadnic jarzma musi to byc specjalny smar wytrzymujacy bardzo duze temperatury ponad 1000 stopni Celsjusza) i poskladaniu.

Jacek, nie przesadzaj z tymi temperaturami ;)
Jakby takie temperatury były, to zacisk byłby czerwony ;) A z prowadnic
to te gumowe uszczelniacze by dawno wyparowały ;)


pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
¶p. babcia
ANTYSPAM:usuń cyfry z adresu mail

Data: 2009-05-24 09:56:33
Autor: Jacek \"Plumpi\"
rozgrzewajace sie kolo

Użytkownik "szadok" <szadok375@terramail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnh1h2m2.4vg.szadok375haziel.local.domain...

Jezeli jest to jedna z ww przyczyn to zasadniczo naprawa polega na
rozebraniu kola, wyczyszczeniu, posmarowaniu mechanizmu (w przypadku
prowadnic jarzma musi to byc specjalny smar wytrzymujacy bardzo duze
temperatury ponad 1000 stopni Celsjusza) i poskladaniu.

Jacek, nie przesadzaj z tymi temperaturami ;)
Jakby takie temperatury były, to zacisk byłby czerwony ;) A z prowadnic
to te gumowe uszczelniacze by dawno wyparowały ;)

Tu nie chodzi o to, że s± takie temperatury, tylko o to, że takie temperatury wytrzymuje ten smar :)

Data: 2009-05-24 10:22:04
Autor: szadok
rozgrzewajace sie kolo
Dnia 24.05.2009 Jacek "Plumpi" <plumpixjr@wp.pl> napisał/a:

Tu nie chodzi o to, że s± takie temperatury, tylko o to, że takie temperatury wytrzymuje ten smar :)

W większo¶ci smary uznawane za wysokotemperaturowe jednak 1000'C nie
wytrzymuj± http://www.loxpol.pl/smary.htm
Zapewne piszesz o smarze miedzianym - ale on przez niektórych jest
odradzany do prowadnic tłoczków (w szczególno¶ci je¶li który¶ z
elementów jest aluminiowy). pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
¶p. babcia
ANTYSPAM:usuń cyfry z adresu mail

Data: 2009-05-24 09:53:12
Autor: btn
rozgrzewajace sie kolo
Jacek "Plumpi" pisze:

Uzytkownik <rusinek9@wp.pl> napisal w wiadomosci news:bc43e1a2-81df-40a4-8fbd-45f8f26fb2d6u8g2000yqn.googlegroups.com...

Jezeli masz hamulce bebnowe to trzeba sprawdzic samoregulator czy czasami sie nie zapiekl, albo zbyt mocno nie skorodowal.
Jezeli masz hamulce szczekowe to trzeba sprawdzic prowadnice jarzma szczek hamulcowych.
Jezeli jest to jedna z ww przyczyn to zasadniczo naprawa polega na rozebraniu kola, wyczyszczeniu, posmarowaniu mechanizmu (w przypadku prowadnic jarzma musi to byc specjalny smar wytrzymujacy bardzo duze temperatury ponad 1000 stopni Celsjusza) i poskladaniu.
Jezeli chodzi o lozysko to raczej jest to maloprawdopodobne. Klopoty z lozyskiem objawiaja sie zazwyczaj odglosami rzegotania, terkotania lub stukania.


U mnie łożyska przednie okropnie hałasowały już od około 40km/h wzwyż. Nic nie terkotało, dźwięk był podobny jak do dynama w rowerze tylko odpowiednio głośny i na dłuższą mete nieznośny - musiałem zagłuszać go radiem :)

rozgrzewajace sie kolo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona