rozkręcić 520-stki

Data: 2009-12-23 23:24:46
Autor: mariuszmo
rozkręcić 520-stki
Ja jeszcze z tym problemem co pisałem kila dni temu.
w skrócie kupiłem pedały shimano 520 i jeden obracal sie cieżko, mogłem odesłać na gwarancji ale święt itp nie było czasu i nie chciało się poza tym wysłanie to 1/4 kosztów tych pedałów
łatwiej było isć do sklepu stacjonarnego i kupić ten dedykowany kluczyk do rozkręcania za 5 zł tym bardziej, ze i tak warto go mieć

Ale teraz chcę to rozkręcić i się nie da, wpakowałem kluczyk w sporego francuza i staram sie odkrecić ale ani drgnie.
Oczywiscie mogę jutro podejść na stacjonarne imadło wpakować tam klucz, pedał złapać żabką i zapewne puści ale i klucz i ten wielowypust na pedale to tworzywo więc to moze tego zabiegu nie wytrzymać. czy to jest normalne, ze tak siedzi? czy jakiś malezyjczyk jeszcze coś spaprał przy skladaniu?

Data: 2009-12-23 23:45:21
Autor: pianagol[LUB]
rozkręcić 520-stki

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hgu5g6$187$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ale teraz chcę to rozkręcić i się nie da, wpakowałem kluczyk w sporego francuza i staram sie odkrecić ale ani drgnie.

Tam jest taki napis TIGHTEN ze strzałką, więc odkręcać trzeba w przeciwną stronę...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-12-24 00:22:47
Autor: mariuszmo
rozkręcić 520-stki

Ale teraz chcę to rozkręcić i się nie da, wpakowałem kluczyk w sporego francuza i staram sie odkrecić ale ani drgnie.

Tam jest taki napis TIGHTEN ze strzałką, więc odkręcać trzeba w przeciwną stronę...

to wiem, na kluczu też są podane kierunki odkręcania osobno dla lewego i prawego, jednak małe żółte łapki, które to dokręcały niezależnie jakim sposobem, musiały mieć niezłą parę :)

Data: 2009-12-24 09:05:35
Autor: BoDro
rozkręcić 520-stki
mariuszmo pisze:

to wiem, na kluczu też są podane kierunki odkręcania osobno dla lewego i prawego, jednak małe żółte łapki, które to dokręcały niezależnie jakim sposobem, musiały mieć niezłą parę :)

ja pamiętam, że korpus był dość mocno dokręcony do plastikowej tulei. Być może wpływa na to właśnie rodzaj materiału tulei, bo tworzywo nie ma takiego poślizgu jak metal i łatwiej może się gwint "zacierać".

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-12-25 22:09:35
Autor: Marcin Wojtowicz
rozkręcić 520-stki
Witam!

Miałem kiedyś podobny problem. Rozwiązałem go dopiero w imadle. Inaczej nie szło tego ruszyć.

pozdrawiam
MW

rozkręcić 520-stki