rozkuwacz do lancucha 9, 10

Data: 2011-07-18 10:31:46
Autor: whitey
rozkuwacz do lancucha 9, 10
witam

moze ktos polecic porzadny rozkuwacz do 9 i 10
oczywiscie zeby nie kosztowal majatku tez by bylo fajnie ;-)
jesli sie da oczywiscie pozenic wzgledna taniosc z jakoscia
z gory dziekuje

--
whitey

Data: 2011-07-18 15:07:14
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rozkuwacz do lancucha 9, 10
whitey, Mon, 18 Jul 2011 10:31:46 +0100, pl.rec.rowery:
witam

moze ktos polecic porzadny rozkuwacz do 9 i 10
oczywiscie zeby nie kosztowal majatku tez by bylo fajnie ;-)
jesli sie da oczywiscie pozenic wzgledna taniosc z jakoscia

1) skuwacz jak wszystko - zużywa się. Tańszy szybciej, droższy wolniej.
2) większość skuwaczy jest uniwersalna.
3) długo miałem skuwacz Pro i dawał radę, sęk w tym, że go posiałem.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-18 14:37:47
Autor: whitey
rozkuwacz do lancucha 9, 10
On 18/07/11 14:07, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

3) długo miałem skuwacz Pro i dawał radę, sęk w tym, że go posiałem.

dzieki bardzo. wlasnie sie sklaniam ku PRO albo XLC jeszcze pogooglam za
opiniami. (chyba ze naprawde parktool to jest jakas straszna roznica w
uzywaniu i jakosci, bo w cenie jest spora)

--
whitey

Data: 2011-07-18 16:14:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
rozkuwacz do lancucha 9, 10
whitey, Mon, 18 Jul 2011 14:37:47 +0100, pl.rec.rowery:
[...]

Wieść niesie, że narzędzia ParkToola są warte swojej ceny.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-18 17:54:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
rozkuwacz do lancucha 9, 10
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

racja. Używam parktoola (imbusy, skuwacze, itd) w serwisie, są nie do zdarcia po przerobieniu kilkuset rowerów. Dla zwykłego użytkownika chyba będą dożywotnie :-)

Seco

Data: 2011-07-18 20:07:04
Autor: Krzysztof Naworyta
rozkuwacz do lancucha 9, 10
Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

[...]

albo dozgubienne :)

--
KN

Data: 2011-07-18 23:24:52
Autor: Wojtek Sobociński
rozkuwacz do lancucha 9, 10
Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

Marek 'marcus075' Karweta pisze:

> racja. Używam parktoola (imbusy, skuwacze, itd) w serwisie, są nie do zdarcia po przerobieniu kilkuset rowerów. Dla zwykłego użytkownika chyba będą dożywotnie :-)

Skuwacz, obcinarka, imbusy i ściągacz do korb PT - najważniejsze na
mojej tablicy :)

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-07-18 23:53:13
Autor: de Fresz
rozkuwacz do lancucha 9, 10
On 2011-07-18 11:31:46 +0200, whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> said:

moze ktos polecic porzadny rozkuwacz do 9 i 10
oczywiscie zeby nie kosztowal majatku tez by bylo fajnie ;-)
jesli sie da oczywiscie pozenic wzgledna taniosc z jakoscia
z gory dziekuje

Osobiście sugerowałbym taki zintegrowany z imbusami i śrubokrętami. Miałem osobno, to czasem nie woziłem zakuwarki i raz się to zemściło, a tak zawsze jest po ręką. Sam mam CrankBrosów, ale SKS i inne firmy też takie robią.

de Fresz

Data: 2011-07-19 08:26:33
Autor: whitey
rozkuwacz do lancucha 9, 10
On 18/07/11 22:53, de Fresz wrote:
On 2011-07-18 11:31:46 +0200, whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> said:

[...]

dzieki za porade. ja raczej "garazowy" potrzebuje. jezdze w sumie w
cywilizowanych miejscach wiec doczlapie sie do taksowki, zapytam
jakiegos cykliste o pomoc, ewentualnie zadzwonie po kogos (przerabiane
niestety ;-))

--
whitey

Data: 2011-07-19 11:18:47
Autor: de Fresz
rozkuwacz do lancucha 9, 10
On 2011-07-19 09:26:33 +0200, whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> said:

[...]

No ja właśnie też przerabiałem. A łańcuch mi strzelił w samym centrum miasta (most Poniatowskiego), w piątek ok. 23.00 - w koło żadnych cyklistów, komunikacja miejska właśnie zakończyła kursowanie, znajomi szwędali się po imprezach. Na taryfę mi było szkoda kasy, więc opuściłem siodło i w ten sposób przerabiając rower w hulajnogę doczłapałem się 8 km do domu. Dupa mnie jeszcze dobry tydzień bo tym wyczynie bolała. Wcześniej zawsze woziłem imbusy i łatki, a zakuwarkę tylko na dłuższe wypady, teraz mam ją zawsze przy sobie w małym, zgrabnym i nie tak znowuż ciężkim zestawie.

de Fresz

Data: 2011-07-25 12:21:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
rozkuwacz do lancucha 9, 10

Uzytkownik "whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:j00ui3$9hv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja wlasnie jestem na etapie poszukiwan bo mój obecny skuwacz ma krzywy pin (jak sie okazalo dwa dni temu) i niszczy lancuch zamiast go spiac ;/  Futura albo Pro mi pasuja, ale czekam na info które z nim ma wymienny pin skuwajacy, który da sie kupic czyli weryfikacja opisu sprzedajacego. PT wyglada niezle, ale róznica w cenie jest tak ogromna ze wyklucza te firme z zastosowan nie zarobkowych.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

rozkuwacz do lancucha 9, 10