rozkuwacz do lancucha 9, 10

Data: 2011-07-25 12:21:19
Autor: kamil/Endurorider.pl
rozkuwacz do lancucha 9, 10

Uzytkownik "whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:j00ui3$9hv$1inews.gazeta.pl...
witam

moze ktos polecic porzadny rozkuwacz do 9 i 10
oczywiscie zeby nie kosztowal majatku tez by bylo fajnie ;-)
jesli sie da oczywiscie pozenic wzgledna taniosc z jakoscia
z gory dziekuje

Ja wlasnie jestem na etapie poszukiwan bo mój obecny skuwacz ma krzywy pin (jak sie okazalo dwa dni temu) i niszczy lancuch zamiast go spiac ;/  Futura albo Pro mi pasuja, ale czekam na info które z nim ma wymienny pin skuwajacy, który da sie kupic czyli weryfikacja opisu sprzedajacego. PT wyglada niezle, ale róznica w cenie jest tak ogromna ze wyklucza te firme z zastosowan nie zarobkowych.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

rozkuwacz do lancucha 9, 10