rozlany olej w bagazniku - jak usunac?

Data: 2010-03-24 23:42:43
Autor: Irokez
rozlany olej w bagazniku - jak usunac?
Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000ddb.4baa6330newsgate.onet.pl...
Witam,

ostatnio przydarzyła mi się przygoda: rozlał mi się olej w bagażniku. Do tej

5 litrów mi się wylało. Akurat kupiłem na wymiane i miałem awaryjne hamowanie przed bezpańskim psem, wielkie bydle.
Siła udeżenia o grodź bagaznika wywaliła korek razem z tym sreberkiem. Większość poszła pod siedzenia tylne, pod folią kanałami w próg i przez otwory na glebę (taka konstrukcja u mnie) Mam teraz zakonserwowane progi ;).
Niestety nie udało sie doprać dywanika w bagazniku ani na myjni ani środkami zbierającymi olej w formę masła. Kupiłem na szrocie nowy dywanik.

Pozdrawiam.

--
Irokez

rozlany olej w bagazniku - jak usunac?