rozlany olej w bagazniku - jak usunac?

Data: 2010-03-25 14:11:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
rozlany olej w bagazniku - jak usunac?
On 2010-03-24, Flyte <flyteWYTNIJTO@op.pl> wrote:

Wyjąłem dywanik który
jest pod podłogą. Olej już wytarłem. Niestety sporo oleju wsiąkło w ów dywanik.
Teraz pytanie: jak można usunąć ten olej z tkaniny/wykładziny?

Chcesz usunąć olej z dywanika, który udało Ci się wyciągnąć? No to
pralka, proszek, 30' - jak nie zejdzie cały to powtórzyć.

Czy może odchodzic lakier z powierzchni która miała styczność z lakierem?

Z innych nie ma prawa ;-) A tak serio: nie powinna, dla pewności
przetrzyj gąbką/szmatką z dodatkiem płynu do mycia naczyć.

Niestety pół gaśnicy która miała kontakt z olejem już 'oblazła' z lakieru.

To "trochę" inny lakier.

Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.

Na przyszłość: worek foliowy czy reklamówką są prawie za darmo...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-25 17:11:21
Autor: Flyte
rozlany olej w bagazniku - jak usunac?
Witam raz jeszcze,

dziekuje za wszystkie rady. Najbardziej prawdopodobne jest że wybiorę się do
pralni chemicznej i zapytam ile takie pranie kosztuje.

Dla doprecyzowania napiszę (czego nie napisałem w poprzednim poście), że butelka
była we wnęce nad kołem (a właściwie za nim). Buelka stała pionowo, wcześniej
była nieodkrecana. Pech chciał, że dziurka zrobiła się na dole. Mała, ale przez
nią wypływał olej. Z wnęki poszło pod bagażnik, do koła zapasowego i do miejsca
gdzie z reguły się wozi klucze i inne bzdety (ten kto ma vectre C to wie co jest
pod bagaznikiem;)). I wlasnie ten 'dywanik' jest zalany. Teraz juz troche
obciekl. Zobaczymy jak bedzie wygladal za jakis czas. Na ta chwile nie jest on
na 100% potrzebny. Tak jak pisalem jest to pod bagaznikiem - tak wiec gumowa
mata by nie przyniosla skutku.

Kupno uzywanego dywanika kosztuje wiecej czasu niż to warte (choć zaraz zobaczę
na aukcjach).

Pozdrawiam,

Flyte

--