rozliczenie kosztów wywozu śmieci

Data: 2009-05-28 00:19:10
Autor: Panslavista
rozliczenie kosztów wywozu śmieci

Użytkownik "Marek MANO" <mareka7@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witam,
W mojej wspólnocie powstał problem polegający na ustaleniu kosztów
wyzowu śmieci przypadających na lokal. Wspólnota otrzymuje jeden
rachunek za opróżnianie śmietnika (za ilość opróżnionych kontenerów).
Mamy dwie możliwości rozliczenia tych kosztów pomiędzy lokale:
1. wg. udziałów, czyli powierzchni lokali
2. wg liczby mieszkańców lokalu

Spółdzielnie powszechnie przyjmują wariant 2. Firma zarządzająca
wspólnotą twierdzi, że coraz czestszy jest wariant 1. Moim zdaniem
wariant 1 jest się kuriozalny. Bo w końcu 2 osoby mają prawo mieszkać
na 80m2, tak samo jak mogą zajmować te same 80m2 cztery osoby. A
jednak przypuszczalnie 4 osoby wygenerują więcej smieci.

Czy naprawdę ktoś z Was spotkał się ze sposobem rozliczania wg
udziałów? Nie wiem czemu, ale lansuje go firma zarządzająca.
Pozdrawiam, Marek

My płacimy indywidualnie - za worek (pojemnik) 120 litrów raz w miesiącu,
kto ma więcej to albo 2x w miesiącu lub 240 litrów raz w miesiącu.

rozliczenie kosztów wywozu śmieci