rozliczenie starych faktur

Data: 2013-04-21 17:04:33
Autor: Piotr
rozliczenie starych faktur
Witam,

1os.DG,KPiR+VAT+UE,
Rozliczam się kwartalnie i właśnie skończył się kwartał, zapłaciłem VAT i zaliczkę pdof, a wczoraj sprzątając samochód znalazłem jeszcze 2 faktury za paliwo z marca.
Czy nic się nie zmieniło w tej kwestii (VAT), że jeśli nie rozliczyłem ich we właściwym okresie to mogę to zrobić w jednym z dwóch kolejnych?
Czy tak samo stosuje się powyższe w kwestii pdof?

Z góry dziękuję za pomoc
Piotr

Data: 2013-04-21 22:48:52
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 21 Apr 2013, Piotr wrote:

Czy nic się nie zmieniło w tej kwestii (VAT), że jeśli nie rozliczyłem ich we właściwym okresie to mogę to zrobić w jednym z dwóch kolejnych?

  AFAIK nic.

Czy tak samo stosuje się powyższe w kwestii pdof?

  Nie "tak samo" ale "w tym przypadku tak" :)
  PDoOF rozlicza się rocznie, a okresowo płaci jedynie zaliczki, więc o ile
można koszty co do których nie ma restrykcji ująć później, to we właściwym
roku, nie okres zaliczkowy stanowi kryterium.

pzdr, Gotfryd

rozliczenie starych faktur