rozliczenie z prognozy

Data: 2009-09-02 14:34:44
Autor: grego
rozliczenie z prognozy
Witam,

Wiadomo, stary dobry MM, on zawsze trafia na 100%:):) Coz trzeba pogratulowac wysokiego edo i dobrego samopoczucia. Ja tam z rynkiem nie walcze, moze rosnac, moze spadac, byle zarabiac. Jestem ciekaw czy sprawdzi sie Twoja Marku prognoza jesienna dolara, licze wszak na irlandzka whiskey:)

   pozdrawiam                      grego

Jestem zgodnie z obietnicą aby "rozliczyć się"  z tego, co napisałem
30 lipca. Z ;przyjemnością zakomunikuję, że moja prognoza co do
poziomów końca wzrostów oraz terminu sprawdziła się w 100%. jak się
zaś zakończy, zobaczymy. Przypomnę  mój post na ten temat:

"Najwyższa wartość od pół roku nie oznacza, że
wzrosty natychmiast się skończą. Na razie trochę  analizy
"psychologicznej" .

Otóż tradycyjnie dopiero powrót Amerykanów z wakacji, czyli koniec
sierpnia, powinien przynieść zmianę klimatu inwestycyjnego. Wrócą
szczęśliwi i rozradowani, w świetnych humorach, bo anale napiszą im,
że "bessa się skończyła, jest odbicie w gospodarce", i ci którzy
jeszcze nie kupili akcji , rzucą na rynek pozostałe potencjalnie wolne
środki (to oczywiście pewne uproszczenia, bo zawsze ktoś kupuje czy
sprzedaje) Ale oczekiwanie na październik czyli "miesiąc bessy" i
wyprzedzająca chęć sprzedaży  stłumi jednocześnie popyt, zwiekszajac
podaż. Wyceny akcji są już "w kosmosie", a średnie P/E dla spólek z
S&P500 najwyższe w historii. (ciekawe, czy ktoś z panów szanownych
anali był łaskaw uświadomić to maluczkim, którzy z angielskim są na
bakier??? ) Dla kogoś znającego nieco psychologie rynku jest jasne, że
TAK BYC MUSI. koniec i kropka.

Teraz co na wykresie - ja za najważnijeszy uważam nie S&P tylko DJIA.
Jest na nim do zakrycia luka pomiędzy ok. 9100  a jakieś 10500, +- 200
pkt. Górki szukałbym między 9500 - 9700 a jeżeli będzie wielki
optymizm pod wpływem super danych ekonomicznych, wyjście nieco ponad
10000. I to wszystko. Stawiam jednak na to, że DJIA zakończy poniżej
10000. Tutaj należy zabezpieczyć sobie emeryturę nabywając
długoterminowy pakiet SSSSSSS ;-)))) "

pozdrawiam wszystkich niedowiarków, ale szczególnie tych, ktorzy mnie
posłuchali.

pozdr
MM

--