rozlicznie roczne

Data: 2014-04-28 15:40:59
Autor: hikikomorisan
rozlicznie roczne
pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

to taka coroczna tradycja dla mnie, nie chce tego porzucac :)

kolejka - owszem, byla, ale gwarna, wesola, choc zadziwiajaco krotka, bo co to 6 osob przede mna na 2 okienka przyjmujace?

podatek zaplacilem przez zlozeniem pita, ale moze mnie za to nie zamknÄ… lub nie wezwÄ… do wyjasnien, czemu juz zaplacilem, a pit dopiero pare dni pozniej.

ogolnie czuje sie spelniony

teraz siade i odpoczne, poczekam dwa miesiace - bo jakos wtedy dzien wolnosci podatkowej wypada i od poczatku lipca zarabia sie na siebie nie na podatki.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-04-28 22:30:02
Autor: Gotfryd Smolik news
rozlicznie roczne
On Mon, 28 Apr 2014, hikikomorisan wrote:

pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

  To¶ Ty jeszcze "ostatniej chwili" nigdy nie widział :|

podatek zaplacilem przez zlozeniem pita, ale moze mnie za to nie zamkn± lub
nie wezw± do wyjasnien, czemu juz zaplacilem, a pit dopiero pare dni pozniej.

  Nie widać przeciwwskazań.
  A jak wezw±, to się przespacerujesz i tyle ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-28 23:42:11
Autor: hikikomorisan
rozlicznie roczne
On 28.04.2014 22:30, Gotfryd Smolik news wrote:
On Mon, 28 Apr 2014, hikikomorisan wrote:

pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

  ToĹ› Ty jeszcze "ostatniej chwili" nigdy nie widziaĹ‚ :|

W piatek widzialem chyba to byl koniec swiata albo dawali tablety po zlotowce ;)

podatek zaplacilem przez zlozeniem pita, ale moze mnie za to nie
zamknÄ… lub
nie wezwÄ… do wyjasnien, czemu juz zaplacilem, a pit dopiero pare dni
pozniej.

  Nie widać przeciwwskazaĹ„.
  A jak wezwÄ…, to siÄ™ przespacerujesz i tyle ;)

Ale ja tam tylko raz do roku - taka tradycja ;)

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

CzyĹĽ nie? ;)

Data: 2014-04-28 23:40:06
Autor: the_foe
rozlicznie roczne
W dniu 2014-04-28 15:40, hikikomorisan pisze:
[...]

tez dzisiaj byłem jak zawsze na ostatnią chwilę i muszę powiedzieć, ze z roku na rok jest co raz mniej ludzi. Wiadomo, kupę wyjechało za granicę albo uciekło w szarą strefę a jeszcze wiecej rozlicza się przez net. Pamietam czasy kiedy o tej porze działy sie dantejskie sceny i w kolejce tzreba było czekac ponad godzinę.

--
@foe_pl

Data: 2014-04-29 00:30:49
Autor: Krystek
rozlicznie roczne
W dniu 2014-04-28 23:40, the_foe pisze:
[...]

Też przeważnie rozliczam podatek dochodowy na ostatnią chwilę, ale kolejek coraz mniej. W ubiegłym roku byłem dzień przed końcem terminu składania, czyli 29-go i na złożenie formularza czekałem może z 5 minut. Pieczątka, otrzymanie potwierdzenia złożenia zeznania i gotowe. A po kilku tygodniach zadzwonili z informacją, że mam zwrot z podatku. Kilka złotych do odebrania. I nie bardzo chciało się iść kolejny raz do urzędu, bo i kwota nie była jakaś oszałamiająca ;) A w tym roku przez Internet, ale też prawie na ostatnią chwilę (2 godziny temu) i również czuję się spełniony ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2014-04-29 21:11:51
Autor: Sonn
rozlicznie roczne
W dniu 2014-04-28 15:40, hikikomorisan pisze:
pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

O ROTFLU przenajświętszy. 28.04 to według ciebie ostatnia chwila? Cytując znanego trolla antysemitę "robisz z siebie idiotę, czy naprawdę nim jesteś"?

--
Sonn

Data: 2014-04-29 19:54:37
Autor: masti
rozlicznie roczne
Dnia pięknego Tue, 29 Apr 2014 21:11:51 +0200 osobnik zwany Sonn napisał:

W dniu 2014-04-28 15:40, hikikomorisan pisze:
pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

O ROTFLU przenajświętszy. 28.04 to według ciebie ostatnia chwila?

prawdziwi tfardziele wysyłają 30 kwietnia 23:59:59 :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-01 01:20:45
Autor: Aicha
rozlicznie roczne
W dniu 2014-04-29 21:54, masti pisze:

pita se zlozylem, osobiscie, papierowo :) na ostatnia chwile!

O ROTFLU przenaj¶więtszy. 28.04 to według ciebie ostatnia chwila?

prawdziwi tfardziele wysyłaj± 30 kwietnia 23:59:59 :)

Prawda. A coraz więcej ludzi przechodz±c obok ogonka do poczty pyta "za czym kolejka ta stoi?"
Za¶ dzi¶ we Wrocku był koncert papiesko-unijny, więc stanie umilał hymn Ojropy ;)

--
Nie ma na tym ¶wiecie bestii podobnej złej kobiecie, chociaż bowiem
w¶ród czworonogów lew jest najsroższy, a w¶ród wężów drakon najdzikszy,

Data: 2014-05-01 23:20:11
Autor: Krystek
rozlicznie roczne
W dniu 2014-05-01 01:20, Aicha pisze:
W dniu 2014-04-29 21:54, masti pisze:

prawdziwi tfardziele wysyłają 30 kwietnia 23:59:59 :)

Prawda. A coraz więcej ludzi przechodząc obok ogonka do poczty pyta "za
czym kolejka ta stoi?"
Zaś dziś we Wrocku był koncert papiesko-unijny, więc stanie umilał hymn
Ojropy ;)

O północy larum grali? ;)

K.

--