rozmiana pieniedzy w banku

Data: 2011-07-22 17:09:44
Autor: bastek72
rozmiana pieniedzy w banku
ddrobne typu 10 zl, 5 zl itp.
Pytanie tylko, kotry bank wybrac albo jaki patent zastosowac...?

kiedyś miałem konto w lukas banku. Tam bodajże (90% pewności,
więc proszę kogoś kto ma takie konto do dziś, aby sprawdził)
można było w systemie internetowym awizować wypłatę dużej kwoty
i (najważniejsze) podać jakie chcemy nominały.

teraz sprawdziłem PKOBP nie ma możliwośći awizowania online
teraz sprawdziłem ING nie ma możliwośći awizowania online
teraz sprawdziłem DBNET jest możliwość awizowania online, ale
nie można podać preferowanych nominałów.

KTO poda opis dla kolejnych bankow?

--

rozmiana pieniedzy w banku