rozmiar roweru przy kolach 29cale

Data: 2011-09-22 23:03:12
Autor: Biggie
rozmiar roweru przy kolach 29cale
Użytkownik "arek_Z"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:dfbd7e78-44ea-4ba2-a240-5335c04e75bd@y4g2000vbx.googlegroups.com...

witam,
ktory rozmiar polecilibyscie dla osoby 172cm przy wyborze roweru 29".
chodzi konkretnie o rower author dexter 29.

nie mam gdzie przymierzyc, ale ogolnie uzywalem 17-17,5 calowych przy
kolach 26".

Mam 183 cm wzrostu i rower Kona Kahuna z ramą 18" i mam wrażenie, że 19" byłaby lepsza - niestety rower kupowałem na wyprzedaży kolekcji 2010 i większych nie było.
Tym niemniej i tak jestem zachwycony :-D
Wydaje mi się że w Twoim przypadku 16" czy 17" będzie OK.

pzdr

Biggie

rozmiar roweru przy kolach 29cale