rozmiar roweru przy kolach 29cale

Data: 2011-09-22 23:39:01
Autor: ToMasz
rozmiar roweru przy kolach 29cale
W dniu 22.09.2011 22:50, arek_Z pisze:
witam,
ktory rozmiar polecilibyscie dla osoby 172cm przy wyborze roweru 29".
chodzi konkretnie o rower author dexter 29.

nie mam gdzie przymierzyc, ale ogolnie uzywalem 17-17,5 calowych przy
kolach 26".
ile wydasz na ten rower? a właściwie postawisz na loterii?
Ma ahead? To napisz do sprzedawcy niech Ci powie jaka jest odległość chwytów kierowwnicy do ziemi. tego nie zmienisz. potem w góralu kolegi ustaw kierownice na tej wyskokości i wyreguluj siodło. Tak sprawdzisz czy Ci wygodnie. ew. długość roweru zmienisz mostkiem.
ToMasz

PS
Tak dlamnie, ale nie sugeruj sie tym zamocno, 17 cali to dla mikrusa jakiegoś. Takie wyrośnięte dzieci komunijne kupują góraliki na 15-17 cali.

Data: 2011-09-22 15:15:15
Autor: Yeti Siedzinski
On 22 Wrz, 14:39, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

Tak dlamnie, ale nie sugeruj sie tym zamocno, 17 cali to dla mikrusa
jakiego¶. Takie wyro¶nięte dzieci komunijne kupuj± góraliki na 15-17 cali.

Komunijnym dzieciom lepiej jezdziloby sie na kolach 24 cali i malej
ramie. Ale rodzice pieniedzy nie maja a z takiego rowerka "to za
szybko wyrosnie"...

Ja mam 187 i moj XXIX ma rame 19 cali - w rowerach na kolach 26'' tez
takiej uzywalem i bylo dobrze. Napewno nie chce wiekszej. Pionowy
rozmiar i tak nie jest najwazniejszy w przypadku ramy... wazniejsza
jest dlugosc...

Yeti

Data: 2011-09-23 19:32:03
Autor: ToMasz
W dniu 23.09.2011 00:15, Yeti Siedzinski pisze:
[...]

jaka jest wyskoko¶ć chwytów i siodełka od ziemi?

ToMasz

Data: 2011-09-23 00:01:29
Autor: mt
ToMasz pisze:
[...]

?? A niby dlaczego nie zmieni? A mostek o regulowanym kącie, a kierownica gięta?

--
marcin

Data: 2011-09-23 07:03:50
Autor: Olgierd
rozmiar roweru przy kolach 29cale
Dnia Thu, 22 Sep 2011 23:39:01 +0200, ToMasz napisał(a):

17 cali to dla mikrusa jakiegoĹ›.

W 29"? Siedziałem niedawno na Treku Marlin SS 17.5" i mając 180 cm bez kapelusza odnosiłem wrażenie, że rower jest duży (osobiście mam Treka 26" w rozmiarze 17.5" i jest O.K.) -- z tym, że ja chyba preferuję nieco *niższe* (za to niekoniecznie krótsze) ramy.

Wydaje mi się, że w mtb z kołem 29" rowerzysta w granicach 170 cm powinien szukać ramy o rozmiarze mniejszym niż 17".

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

rozmiar roweru przy kolach 29cale