rozmiar tablicy rejestracyjnej

Data: 2009-09-28 22:26:58
Autor: Monster
rozmiar tablicy rejestracyjnej
Laphroaig pisze:
Witka,

Zna ktos rozmiary motocyklowej tablicy rej? Nie mam pod reka motocykla a znalazlem takie cos:
http://tinyurl.com/y8phupm
i nie wiem czy pasuje do naszych tablic. Pewnie tak bo niemcy i reszta EU ma chyba takie same.

Raczej nie,Niemcy z bilbordami jeżdżą:-)
190 × 150 mm chyba

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-09-28 22:31:06
Autor: Kuczu
Monster pisze:

Raczej nie,Niemcy z bilbordami jeżdżą:-)

Ze stolikami turystycznymi. Przykrecasz 4 rurki od namiotu i masz genialny stolik dla 4 osob.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-09-28 23:33:31
Autor: Laphroaig
Kuczu wrote:
Monster pisze:

Raczej nie,Niemcy z bilbordami jeżdżą:-)

Ze stolikami turystycznymi. Przykrecasz 4 rurki od namiotu i masz genialny stolik dla 4 osob.

Az musialem zejsc do piwnicy zobaczyc stara poniemiecka tablice (zostala mi z pierwszego moto), rzeczywiscie gigantyczna, ok 20x23 cm.
Dobrze, ze jej nie wyrzucilem, teraz bede z niej mogl zrobic billboard , stolik, albo jedno i drugie :)

A myslalem, ze rozmiar tablicy reguluja jakies przepisy unijne (pewnie do nas jeszcze nie dotarly).

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-09-29 08:06:57
Autor: Kuczu
Laphroaig pisze:

A myslalem, ze rozmiar tablicy reguluja jakies przepisy unijne (pewnie do nas jeszcze nie dotarly).

Motocyklowe sa inne w kazdym kraju Unii. Rekord miniaturyzacji bija tablice francuskie. Niemieckie sa drugim biegunie.