"rozmnażactwo"

Data: 2012-03-12 03:07:02
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Róbcie studia zamiast bachorów.

Tylko zwolennicy teorii płaskiej Ziemi mogą twierdzić, że problem
przeludnienia nie istnieje - oświadczył ostatnio w BBC sir David
Attenborough, legendarny brytyjski twórca programów popularnonaukowych, w
1985 r. nagrodzony za swoją działalność tytułem szlacheckim. Attenborough
jest patronem i twarzą organizacji Optimum Population Trust, która stawia
sobie za cel przełamanie tabu związanego z kontrolą populacji ludzkiej. Na
stronie organizacji można złożyć ślubowanie "Postaram się mieć nie więcej
niż dwoje dzieci!" i znaleźć wyliczenie wskazujące, że bez podobnych
postanowień w 2050 r. ludzi będzie 9,1 miliarda, co, zdaniem niektórych
badaczy, 5-krotnie przekracza optymalną populację Ziemian. Optymalną -
czyli taką, która jest w stanie funkcjonować w nieskończoność w oparciu o
odnawiające się dobra naturalne, nie zaburzając równowagi ekologicznej i
nie zmierzając do pewnej katastrofy. Gdziekolwiek kobiety mają prawa
polityczne i wykształcenie, gdzie istnieje dostęp do nowoczesnych sposobów
kontroli urodzin - poziom dzietności spada. Wszystkie te przejawy
cywilizacji obecne są w południowoindyjskim stanie Kerala. I tam dzietność
wynosi 1,1, podczas gdy w Indiach 2,8. W buddyjskiej Tajlandii 1,8, w
katolickich Filipinach 3,3 - mówi Attenborough. Zjawisko prowokowanego i
wspieranego przez katolicyzm nieopanowanego "rozmnażactwa", które prowadzi
do dewastacji Ziemi, Attenborough nazywa słoniem w salonie - czyli
problemem, który mimo jego oczywistości wszyscy starają się ignorować. W
tym wypadku uparte przemilczanie niebezpieczeństw związanych z
przeludnieniem Ziemi, także przez organizacje ekologiczne, to efekt nie
najlepszych skojarzeń historycznych, jakie wywołuje idea kontroli
populacji: na myśl przychodzą naziści i ich koncepcje eugeniczne czy
totalitarne Chiny. Zwolennicy ograniczania rozrostu populacji odpowiadają,
że nie zamierzają zakazywać posiadania dzieci, lecz chcą namówić ludzi do
refleksji nad tym, jak ich niepohamowany pęd do rodzicielstwa wpływa na
losy planety - a więc także na losy ich własnych dzieci. Trudno jednak nie
zauważyć, iż brytyjscy zwolennicy promocji kontroli urodzin są w dość
komfortowej sytuacji - wedle badań opinii publicznej 33 procent wyspiarzy
uważa wysoki przyrost naturalny za najważniejszy problem zagrażający
przyszłości Królestwa. W Polsce, gdzie przyrost naturalny jest minimalny -
co jest jedną z niewielu dobrych rzeczy, które o naszym kraju można
powiedzieć - każdego dnia jesteśmy przekonywani, że to prawdziwe
nieszczęście, które doprowadzi ojczyznę do ruiny. I że obowiązkiem każdego
Polaka katolika jest produkować progeniturę w maksymalnej liczbie. Kościół
katolicki ma nawet specjalne święto dedykowane tej idei, które wypada w
najbliższy piątek. 25 marca decyzją J. P. 2 Kościół kat. obchodzi Dzień
Świętości Życia. Z tej okazji w całym kraju odbędą się marsze i parady, z
których największa - warszawski Marsz Świętości Życia Światło dla Życia -
zacznie się nie jedną, ale dwoma mszami celebrowanymi przez dwóch biskupów
w dwóch różnych katedrach. Jedną odprawiać będzie abp Hoser, drugą - bp
Pikus; ten sam, który 1 maja będzie celebrował warszawską imprezę z okazji
beatyfikacji papieża. Potem domniemane tłumy entuzjastów życia
uczestniczące w nabożeństwach na Pradze i Starym Mieście wyruszą pieszo
ulicami Warszawy, aby spotkać się pod kolumną Zygmunta, skąd z pochodniami
- taka nowa stołeczna tradycja - przejdą na plac Piłsudskiego, gdzie pod
tzw. krzyżem papieskim wypuszczą w niebo baloniki symbolizujące dzieci
poczęte i te, które dopiero się poczną. Bardziej zaangażowani w sprawę
świętości życia mogą - korzystając z pośrednictwa strony internetowej
Marszu Świętości Życia - zorganizować własny nastrojowy koncert Oli
Nieśpielak, profesjonalnie i bez zbędnych kłopotów. Jak dowiadujemy się od
organizatorów marszu, piosenki mają pozytywny wydźwięk, mówią o miłości,
radości życia, nadziei, a ponadto pomiędzy piosenkami Ola recytuje wiersze
Ojca Świętego Jana Pawła II - przypominając publiczności o Jego szacunku
dla każdego życia. Ile trzeba zapłacić za ten cykl radosnych uniesień, nie
wiadomo, ale pozwalam sobie domniemywać, że za darmo nie jest, wziąwszy pod
uwagę stopień zaangażowania artystycznego, którego wymaga. Jeszcze bardziej
w krzewienie daru życia zaangażowała się Zielona Góra, gdzie odbywa się nie
jeden marsz, ale cały Festiwal Życia, w ramach którego mieszkańcy miasta
mogą uczestniczyć w imprezie o intrygującej nazwie "Nieszpory za miasto -
Modlitwa 0 cud poczęcia", a także obejrzeć sztukę "Oskar i pani Róża" w
wykonaniu kleryków seminarium duchownego. (Ciekawe, jak klerycy rozwiążą
zagadnienie obsady, zważywszy, że "Oskar 1 pani Róża" to historia
umierającego na raka 10-latka i staruszki wolontariuszki). Ponadto
zielonogórzan czeka koncert muzyczny "Cuda Jana Pawła II" oraz msza,
podczas której zgromadzeni będą mogli podjąć trud duchowej adopcji dziecka
poczętego zagrożonego zagładą, składając przyrzeczenie: Święta Boża
Rodzicielko i Matko Dobrej Rady! Przyrzekamy Ci, z oczyma utkwionymi w
żłóbek betlejemski, że odtąd wszyscy staniemy na straży budzącego się
życia. Walczyć będziemy w obronie każdego dziecięcia i każdej kołyski
równie mężnie, jak Ojcowie nasi walczyli 0 byt i wolność Narodu, płacąc
krwią własną. Gotowi jesteśmy raczej śmierć ponieść, aniżeli śmierć zadać
bezbronnym. Dar życia uważać będziemy za największą Łaskę Ojca wszelkiego
Życia 1 za najcenniejszy skarb Narodu. Wedle raportu Living Planet Report
opracowywanego przez naukowców różnych dziedzin na polecenie światowego
potentata ekologii organizacji WWF, "pojemność" Polski wynosi między 13 a
20 milionami ludzi. 39 milionów Polaków co roku zużywa dwa razy więcej dóbr
naturalnych niż piękna nasza Polska cała jest w stanie z siebie wydać. ?

http://www.nie.com.pl/art24543.htm

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-12 09:17:00
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-12 03:07, Grzegorz Z. pisze:
Róbcie studia zamiast bachorów.

Tylko zwolennicy teorii płaskiej Ziemi mogą twierdzić, że problem
przeludnienia nie istnieje - oświadczył ostatnio w BBC sir David
Attenborough

Dawid Attenborough (bez żadnego sir), ma rację,. Jak ja słyszę takiego Pawlaka z PSL, który debilnie  tłumaczy że system emerytalny upadnie z powodu zbyt niskiej liczby nowych urodzeń, to sam nie wiem co o tym matole myśleć.. Jego teoria o płaskiej ziemi chyba nie rzutuje na tak bezdenną głupotę...?

Data: 2012-03-12 09:45:44
Autor: Chiron
"rozmnażactwo"

Użytkownik "jadryś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjkbdt$m4m$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Jakie terytorium Ziemi jest niezamieszkałe? A ile z tego niezamieszkałego nadaje się na zamieszkanie? Odpowiedź na to pytanie zburzy trochę Twoją pewność siebie w tej dziedzinie

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-03-12 09:14:42
Autor: Adramelech
"rozmnażactwo"
"Chiron" <chiron@onet.eu> Odpowiedz na news:jjkd3p$o2c$1node2.news.atman.pl:

Jakie terytorium Ziemi jest niezamieszkałe? A ile z tego niezamieszkałego nadaje się na zamieszkanie? Odpowiedź na to pytanie zburzy trochę Twoją pewność siebie w tej dziedzinie

Sugerujesz przumusowe przesiedlenia?

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-12 09:49:07
Autor: zdumiony
"rozmnażactwo"
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:jjkd3p$o2c$1node2.news.atman.pl...
Jakie terytorium Ziemi jest niezamieszkałe? A ile z tego niezamieszkałego nadaje się na zamieszkanie? Odpowiedź na to pytanie zburzy trochę Twoją pewność siebie w tej dziedzinie

Problem jest w tytm że przyrost ludności jest WYKŁADNICZY, a co to znaczy wystarczy sobie przypomnieć historię szachów czy przyrost na koncie w długim czasie przy procencie składanym.
Jesłi nawet zamieszka się w niezamieszkałych terytoriach jak pustynie i Ziemia pomieści 9 miliardów ludzi, to przyrotst będzie nadal i kążdą ilośc przewyższy: 20, 30, 50, 70 miliardów?

Data: 2012-03-12 10:01:13
Autor: Chiron
"rozmnażactwo"

Użytkownik "zdumiony"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjkdac$5fc$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Jednakże- kupujemy_sporo_czasu. Zaludniając bezludne. No i trzeba kombinować, jak i gdzie się przenieść- a może jakieś inne rozwiązania? Jak nad tym popracujemy- to zapewne coś wymyślimy
p.s.
są ogromne połacie niezamieszkałych terenów rolniczych- nie tylko pustyń
--

Chiron

Data: 2012-03-12 10:08:22
Autor: Roman Rumian
"rozmnażactwo"
Witam,

W dniu 2012-03-12 10:01, Chiron pisze:
(...)
[...]

to zwyczajne, lewackie bicie piany: narody europejskie wymierają, więc my mamy problem odwrotny i należy szybko coś zrobić, aby tak zwanemu wskaźnikowi przyrostu zmienić znak z minusa na plus.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2012-03-12 13:36:45
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Chiron napisał:

Jednakże- kupujemy_sporo_czasu.

"Po nas choćby potop"

jak nad tym popracujemy- to zapewne coś wymyślimy

Soylent green wymyślimy?

Data: 2012-03-12 20:36:11
Autor: Nemezis
"rozmnażactwo"

Grzegorz Z. napisał(a):
Chiron napisaďż˝:

> Jednak�e- kupujemy_sporo_czasu.

"Po nas cho�by potop"

> jak nad tym popracujemy- to zapewne co� wymy�limy

Soylent green wymy�limy?

--
"Jak ju� nie b�d� mog�a sobie sama nala� tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyj�cie na tak� sytuacj�" M.Czubaszek

Dziennik 1961-1966 (fragmenty)
1961. II
Środa, Hurlingham
Przyjechałem tu wczoraj o piątej po południu, mając w walizce
kilkadziesiąt stron już wcale dobrze napoczętego Kosmosu. Jazda nie
udała się. Mam ostatnio pecha do jazd. W pociągu, który już czekał na
stacji Onze, nie było siedzących miejsc -- dałem mu odejść oczekując na
następny -- i oczekiwałem na stojąco, gdyż ławki były zajęte -- a
oczekując przyglądałem się z niepokojem gęstemu, coraz gęstszemu,
napływaniu ludzi... Po półgodzinie zajeżdża pociąg, puściuteńki, jak z
igły, tłum ożywa, napiera, wtacza się; uwiązłem w ścisku, nie ma mowy
o miejscu siedzącym, nawet nie stoję, tylko tkwię. Ruszamy.
Ta morda o dziesięć centymetrów? Załzawione, czerwonawe źrenice?
Włoski na tym uchu? Nie chcę! Precz, nie będę wnikał w spierzchnięcia
tej skóry! Jakim prawem to znalazło się tak blisko, że ja nieledwie
nim muszę oddychać, a jednocześnie czuję jego ciepłe strugi na uchu i
szyi? Opieramy na sobie nasze spojrzenia nie patrzące, z odległości
tuż, tuż... każdy się tuli, kuli, zamyka, streszcza, ogranicza do
minimum oczy, uszy, usta, stara się jak najmniej być. Odpychające
właściwości tłuste, żylaste, oklapłe, czy suche, wyrzucają mnie w
górę, jestem jakbym wyskakiwał wprost w niebo-- nie chcę! To obraza!
Jestem obrażony! Pociąg pędzi i migają domki przedmieść. Stacja..
Pchają, wpychają się. Ruszamy.
Za dużo.
Dowcip. Śmiechy. Ktoś mówi: Fidel! Dialog. Nie wiadomo kto z kim, ale
powoli rozsiada się nad nami dyskusja, ta co zawsze, ta której się
nauczyli na pamięć: imperializm, Kuba, dlaczego rząd to, dlaczego rząd
owo i że trzeba by zrobić porządek. Sprzeczne opinie. Rozmaitość
poglądów. A tymczasem wpycha się na nowej stacji jeszcze ze
dwadzieścia osób, głosy stają się coraz bardziej głuche, kiedy
dojeżdżaliśmy do Morón jeden żądał reformy agrarnej, drugi
nacjonalizacji przemysłu, trzeci zniesienia wyzysku klas, ale to
rozgadanie rzęziło potwornością rozgniatanych klatek piersiowych.
Wystrzelały w górę myśli szczytne -- czy nie pod presją sklejonych
tyłków? I jeszcze raz stacja, i jeszcze raz prasowanie, dyskusja
rzęzi,ale nie ustaje.
Czemuż nie są w stanie dostrzec faktu najważniejszego -- że podczas
dyskusji wciąż przybywa ludzi? Jakiż bies nieuzasadnionej niechęci nie
pozwala im zdać sobie sprawy z ilości? Powiedzcież, na cóż zdadzą się
wam najsprawiedliwsze ustroje i najwłaściwszy podział dóbr, jeśli
tymczasem sąsiadka rozmnoży się w dwanaścioro, kretyn z parteru zrobi
babie swojej sześcioro, a na pierwszym piętrze z dwojga urodzi się
osiem? Nie licząc Murzynów, Azjatów, Malajów, Arabów, Turków i
Chińczyków. Hindusów. Czym są te wasze przemowy, jeśli nie gadaniną
idioty, nie znającego dynamiki własnych genitaliów?
Czym są, jeśli nie gdakaniem kury, siedzącej na jajach -- tej
najstraszliwszej z bomb?

http://www.kulturologia.uw.edu.pl/page.php?page=tekst&haslo=gombrowicz

Data: 2012-03-12 11:08:23
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-12 09:45, Chiron pisze:

[...]

Nie w tym rzecz, chodzi o zwiększanie populacji dla zapewniania wydolności funduszy emerytalnych. Jakim oszołomem trzeba być żeby nie dostrzegać że to tylko nakręcanie spirali niewydolności.
A co do przeludnienia ziemi.. Bo ja wiem, nie mam aż takiej wizji przyszłości żeby być czegoś pewnym. Wiem tylko jedno - ta nieliczna populacja która egzystuje dzisiaj "pożera" nieodwracalnie kolejne gatunki ryb... Z pewnością z takim konsumpcyjnym (kapitalizm) podejściem los człowieczy nie będzie usłany różami w przyszłości. Pewnie skażona pustynia z 10cioma ludźmi na m2 powierzchni i odżywianie się produktami syntetycznymi.

Data: 2012-03-12 12:28:45
Autor: Chiron
"rozmnażactwo"

Użytkownik "jadryś"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjkhuo$te8$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Jadrys- proszę Cię. Czy Ty wiesz w ogóle, co to kapitalizm? Pisałem Ci już wiele razy- możesz się raz do tego odnieść? Chłop, mający swoją ziemię, taki, co to najpierw wybuduje stodołę i oborę- a na końcu swój dom. To jest protoplasta kapitalizmu. Np- wychowany w takich warunkach jego syn może przeniesie się do miasta, założy swoją firmę- i będzie o nią dbał i traktował tak, jak ojciec swoją ziemię. To_jest_kapitalista. Ktoś, kto całe życie żeruje na kimś- będzie mieć syna. Z pieniądze innych- wykształci go w roszczeniowej atmosferze. Jego syn, który został wybrany na prezia jakiejś korporacji - to socjalista, korporacjonista. Zobacz- chłop ma swój kawałek lasu- od pokoleń. I ma i mieć będzie- bo dba. Podobnie- kapitalista. Korporacjonista wytnie go w pień- i sprzeda- bo_to_nie_jego.  Kapitaliści z Nowej Zelandii i Australii podzielili akweny na części i za każdą część odpowiadają konkretni rybacy- KAPITALIŚCI. I każdy dba, żeby w jego akwenie były ryby. Socjalistyczno- korporacjonistyczna Unia Europejska ma "swoje" limity połowów- których nikt nie przestrzega- bo to nie jego.

--

Chiron

Data: 2012-03-12 14:11:44
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-12 12:28, Chiron pisze:

[...]

I ja Ci odpowiadałem wielokrotnie na pytanie czym jest kapitalizm, jednak Ty nigdy się nie ustosunkowałeś do mojej odpowiedzi...
Pierwsza nieprawidłowość - jaką swoją ziemię? Kto dał mu prawo o tej ziemi mówić że ona jest jego? Dlaczego on jest "posiadaczem" czegoś czego miliony innych nie mają, muszą żyć na metrze 2 ziemi? Ale żeby nie było niejasności - w dzisiejszym świecie chłop jest już tylko dzierżawcą ziemi. Gdy zajdzie pilna potrzeba a on nie będzie wypełniał roli dzierżawcy, tzn nie będzie produkował żywności, to wypadnie z tej dzierżawy w podskokach. Przykład mieliśmy z Rosji czy z powojennej Polski.. Do dzisiaj wielu ludzi o prawicowych poglądach roni krokodyle łzy gdy mieszkańcy głodujących miast przyjeżdżali na wieś po to co im się należało. Co najdziwniejsze żaden z nich nie chce widzieć nic złego w tym że przez bunt chłopów dochodziło do śmierci głodowych.

Kapitalista to nie ten który pracuje na to żeby przetrwać. Przykład tego chłopa-ziemianina, dy on uprawia tą dzierżawiona ziemię i na tym zarabia to w żadnym wypadku nie zasługuje na miano kapitalisty. Ale gdy tylko w taki czy inny sposób zacznie wywłaszczać innych chłopów z ich własnych warsztatów pracy i robić z nich swoich niewolników pracujacych na niego to wtedy jak najbardziej zasługuje na taką nazwę. Analogicznie sytuacja wyglada w miescie - szefc to nie kapitalista, ale sieć zakładów szefskich i monopol na te usługi to już kapitalizm.

Np. tuńczyk niebieski balansuje na krawędzi egzystencji, a wiesz dlaczego? - Bo mięso z niego jest przysmakiem i sporo kosztuje.. A temu żaden kapitalista nie jest w stanie się oprzeć.. Wiesz co ci kapitaliści-rybacy z Nowej Zelandii robią z rekinami? - Złowioną i ważącą nieraz  8 ton rybę okaleczają piłą łańcuchową odcinając jej płetwy i wyrzucają ją do morza bo obróbka zbyt wiele by kosztowała, a mięso jest zbyt tanie.. W Norwegii jeszcze niedawno kapitalista-rybak mógł wyjść na lód i zatłuc kołkiem parę tysięcy małych fok, i to wszystko dla małego futerka tego zwierzęcia..

Tak więc Chironie zastanów się co Ty popierasz, bo moim zdaniem całe zło ludzkości bierze się z kapitalizmu. To najgorsza zaraza jaką sobie mozna wyobrazić.

Data: 2012-03-12 14:14:29
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-12 14:11, jadryś pisze:
[...]

PS. Oczywiście chodzi o szewca a nie o szefca;-)

Data: 2012-03-12 14:35:28
Autor: Bogdan Idzikowski
"rozmnażactwo"

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjksmh$a2l$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tylko, że kapitalizm panuje na całym świecie i ma się dobrze.
Próby wprowadzenia komunizmu skończyły się milionami niewinnych ofiar i powrotem do kapitalizmu.
I to byłoby na tyle.
Howgh!

Data: 2012-03-12 14:54:02
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

W Grecji też ma się wyjątkowo dobrze.

Data: 2012-03-12 15:37:55
Autor: K.S.
LOL? czy nie LOL?
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjksmh$a2l$1node2.news.atman.pl...
| (........) szewc to nie kapitalista, ale sieć zakładów
| szewskich i monopol na te usługi to już kapitalizm.
| (............)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zatem w Związku Sowieckim był jaskrawy kapitalizm!!?
a może nie....?
wszak ten monopol był "własnością ludu pracującego", a lud nie mógł przecież sam się wyzyskiwać.

Data: 2012-03-12 19:44:13
Autor: jadryś
LOL? czy nie LOL?
W dniu 2012-03-12 15:37, K.S. pisze:
Użytkownik "jadryś"<rg@yachoo.com>  napisał w wiadomości
| (........) szewc to nie kapitalista, ale sieć zakładów
| szewskich i monopol na te usługi to już kapitalizm.
| (............)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zatem w Związku Sowieckim był jaskrawy kapitalizm!!?
a może nie....?
wszak ten monopol był "własnością ludu pracującego", a lud nie mógł przecież
sam się wyzyskiwać.

Własność ludu pracującego czyli wszystkich.

Data: 2012-03-13 06:42:25
Autor: stevep
LOL? czy nie LOL?
Dnia 12-03-2012 o 19:44:13 jadryś <rg@yachoo.com> napisał(a):

> [...]
| (........) szewc to nie kapitalista, ale sieć zakładów
| szewskich i monopol na te usługi to już kapitalizm.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

A kto to jest "lud pracujący"- bankier zarządzający dużym bankiem, czy  robol od łopaty?
--
stevep

Data: 2012-03-13 12:53:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
LOL? czy nie LOL?
poniedziałek, 12 marca 2012 15:37. carbon entity 'K.S.' <kochamspam@poczta.onet.pl>

Zatem w Związku Sowieckim był jaskrawy kapitalizm!!?
a moĹźe nie....?
wszak ten monopol był "własnością ludu pracującego", a lud nie mógł
przecież sam się wyzyskiwać.

Jak najbardziej był, jeśli wierzyć niejakim trockistom ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-12 13:38:59
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Chiron napisał:

... i kto to napisał? Oj, biedny szabesgoj Grzesiu- we wszystko uwierzy, co tylko herrenvolk mu napisze:-(

Tak, Grzesio we wszystko uwierzy, za wyjątkiem Jezuska z korytka dla
rogacizny czy innych kopytnych.

Data: 2012-03-12 15:54:12
Autor: K.S.
zohydanctwo
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:ha846xxvo7v.1nh8k4ycxz0kp.dlg40tude.net...

| Tak, Grzesio we wszystko uwierzy, za wyjątkiem
| Jezuska z korytka dla
| rogacizny czy innych kopytnych.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Uogólnienie:
Grzesio wierzy we wszytko co mu pomoże zohydzić ludziom to co od wieków kochają, lubią, szanują (włączając w to nawet "Lulajże Jezuniu").
Czy jest cokolwiek co Grzesio kocha???
Jak dotąd nie zauważyłem. Sama nienawiść.

Data: 2012-03-12 16:09:37
Autor: Grzegorz Z.
rozmnażactwo
K.S. napisał:

> [...]
Uogólnienie:
Grzesio wierzy we wszytko co mu pomoże zohydzić ludziom to co od wieków kochają, lubią, szanują

Nie "wszytko" nie "wszytko" mądralo.

Lubię np. macę, wierzenia słowiańskie, mity o Bogach z Olimpu.

Data: 2012-03-14 11:23:58
Autor: abangel666
zohydanctwo

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jjl2mj$f0$1inews.gazeta.pl...
Grzesio wierzy we wszytko co mu pomoże zohydzić ludziom to co od wieków
kochają, lubią, szanują

Mi jakos nic nie zohydził.... powiem nawet, że mimo krańcowych różnic w poglądach z Grzesiem miło mi się rozmawia. Ale widzisz... ja nie mam toruńskiego pierdolca.

Czyli krótko mówiac: pieprzysz od rzeczy.

ab.

Data: 2012-03-12 14:59:36
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 12 Mar, 03:07, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Postukany pipku, czego się nażarłeś, że cię tak rąbie hee?
Ser Attenborough niech se strzeli samopała w łeb - pozwalam. No! Zaraz
się liźniej zrobi na Ziemi i nie ukrywam, że będzie więcej przestrzeni
dla katolików.

Cytowanie tetryka, który przed laty zachłysnął się  pseudonauką
niejakiego żyda Darwina oraz utopijną ideologią niejakiego Maltusa
świadczy o jednym, że nawet gdybyś skończył dziesięć uniwersytetów, to
i tak każdy będzie cię postrzegał ( zwłaszcza tutaj na psp) jako
skończonego osiłka ooo!

Antenka

"Nie dla masonów, sekciarzy,lewactwa, libertyństwa, głupich
racjonalistów, anarchistów i feministek!"

Data: 2012-03-12 23:09:05
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

Cytowanie tetryka, który przed laty zachłysnął się  pseudonauką
niejakiego żyda Darwina oraz utopijną ideologią niejakiego Maltusa

A ten wasz Jezusek to niby jakiej narodowości był? Polskiej?

Data: 2012-03-12 15:19:23
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 12 Mar, 23:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Galilejczyk, osiłku.

Antenka

Data: 2012-03-12 23:38:52
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Jak on był "galilejczykiem" to ja jestem "pomorzaniniem".

Data: 2012-03-13 08:27:27
Autor: whitey
"rozmnażactwo"
On 12/03/12 22:09, Grzegorz Z. wrote:
Antenka napisał:

Cytowanie tetryka, który przed laty zachłysnął się  pseudonauką
niejakiego żyda Darwina oraz utopijną ideologią niejakiego Maltusa

A ten wasz Jezusek to niby jakiej narodowości był? Polskiej?

Matka z Czestochowy a ojciec nieznany. Wiec Polak

--
whitey

Data: 2012-03-13 10:28:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"rozmnażactwo"

Antenka napisał:

[...]

Jak to nieznany? A Duch Święty to ch....j?

Data: 2012-03-13 10:56:00
Autor: whitey

Antenka napisał:

[...]

idz do urzedu i pani-Bozenie-z-okienka wytlumacz ze ojciec jest duchem
swietym
;->

--
whitey

Data: 2012-03-13 12:40:58
Autor: Bogdan Idzikowski
"rozmnażactwo"

Antenka napisał:

[...]

A nie da się? To jakim cudem katolicy wierzą, że Marię zapłodnił Duch Święty?

Data: 2012-03-13 12:17:49
Autor: whitey
"rozmnażactwo"
On 13/03/12 11:40, Bogdan Idzikowski wrote:
A nie da się? To jakim cudem katolicy wierzą, że Marię zapłodnił Duch
Święty?

Wiesz... podobno 2000 lat temu to takie cuda sie wyprawialy ze
dzisiejszemu czlowiekowi wlosy staja deba na glowie.
Z drugiej strony to dowodzi oslabienie poweru boga z czasem.
Kiedys to potrafil sie pokazac, zaplodnic, syna wyslac, potop zrobic,
itp. Ba! Swiat podobno stworzyl niektorzy tak utrzymuja (cholernie
energochlonna operacja) i czlowieka zaprojektowal podobno (niedorobka
troche ale jak na 7 dni to wyszlo dosc zgrabnie).
W dzisiejszych czasach nie ma co liczyc na takie fokusy. Matka
gdzieniegdzie sie pokaze i wielkie halo zaraz...

--
whitey

Data: 2012-03-13 12:24:32
Autor: whitey
"rozmnażactwo"
On 13/03/12 12:17, whitey wrote:

W dzisiejszych czasach nie ma co liczyc na takie fokusy. Matka
gdzieniegdzie sie pokaze i wielkie halo zaraz...

Parafrazujac
To jakis lepszy cwaniak. Matke wszedzie wysyla zeby tylko nas wrobic.

--
whitey

Data: 2012-03-13 14:39:38
Autor: Adramelech
"rozmnażactwo"
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> Odpowiedz na news:jjndth$93q$1inews.gazeta.pl:

W dzisiejszych czasach nie ma co liczyc na takie fokusy. Matka
gdzieniegdzie sie pokaze i wielkie halo zaraz...

Albo opłatek w tabernakulum upapra na czerwono.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-14 11:55:16
Autor: abangel666
"rozmnażactwo"

Użytkownik "whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjn0de$1ih$1inews.gazeta.pl...
A ten wasz Jezusek to niby jakiej narodowości był? Polskiej?

Matka z Czestochowy a ojciec nieznany. Wiec Polak

W Polsce ochodzi się ponad 200 świąt Maryi... pewnie się klonowała jak ameba.

ab.

Data: 2012-03-13 17:41:14
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-12 22:59, Antenka pisze:
[...]

Anarchizm (umiarkowany) piękna sprawa. Jednak w Polsce monopol na anarchizm  mają tylko rządzący, i jest to anarchizm absolutny/totalny:-(

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-03-13 14:12:38
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 13 Mar, 17:41, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

Anarchizm (umiarkowany) piękna sprawa. Jednak w Polsce monopol na anarchizm  mają tylko rządzący, i jest to anarchizm absolutny/totalny:-(

Pozdrawiam;-)<

I ja Cię pozdrawiam M.B.S.O.Z.W. ;-)

Antenka

P.s. Powiedz mi tak szczerze Jadrysiu, co ten pedryl ze Szczecina chce
od Ciebie hm? :- /
Zakochał się? :-o)) Uważaj!:-E

Data: 2012-03-13 22:15:42
Autor: Grzegorz Z.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d64bdb2b56bc43f5

Data: 2012-03-13 14:24:05
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 13 Mar, 22:15, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Te skubany, co ci się wykluło znowu w tym ptasim łbie?
Czy nie pora zmienić lekarza? :-o))

Antenka

"Każdy pipek ma swój czubaszek?" - Antenka Moher

Data: 2012-03-13 22:25:44
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

On 13 Mar, 22:15, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Te skubany, co ci się wykluło znowu w tym ptasim łbie?
Czy nie pora zmienić lekarza? :-o))

Odnośnik się "nie otwiera" ? A to peszek.

Data: 2012-03-14 11:20:47
Autor: Jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-13 22:12, Antenka pisze:
[...]

Pewnie zafascynowałem go swoją osobowością;-)

Pozdrawiam M.Ś.C.Z. Ł:-)

Data: 2012-03-14 11:34:55
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 11:20, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

Pewnie zafascynowałem go swoją osobowością;-) <

Możliwe. Tylko proszę, wyprowadź go z błędu, bo on myśli, że lubisz
się przebierać w damskie fatałaszki, a po lesie biegasz w stringach,
pończochach i  obowiązkowo w szpileczkach! :-o))

Pozdrawiam M.Ś.C.Z. Ł:-) <

;-]

Antenka

Data: 2012-03-14 19:48:13
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-14 19:34, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście, - Grzegorzu nie miej złudzeń, mnie żadne dewiacje seksualne ani obyczajowe nie interesują na tyle żeby w nich brać udział. Czysty heteryzm:-)

Data: 2012-03-14 12:09:14
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 19:48, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

Oczywiście, - Grzegorzu nie miej złudzeń, mnie żadne dewiacje seksualne
ani obyczajowe nie interesują na tyle żeby w nich brać udział. Czysty

No i cisza! Zboczek nie dał głosu :-D

Antenka

Data: 2012-03-14 20:15:58
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-14 20:09, Antenka pisze:

[...]

Mam nadzieję że go nie mocno nie uraziłem swoim wyznaniem:-[ ;-)

Data: 2012-03-14 12:19:40
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 20:15, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> No i cisza! Zboczek nie dał głosu :-D

> Antenka

Mam nadzieję że go nie mocno nie uraziłem swoim wyznaniem:-[ ;-)

Raczej bardzo hihihi :-o)). Może popaść w depresję, jeśli z Tobą
wiązał jakieś plany :D

Antenka

Data: 2012-03-14 22:25:29
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-14 20:19, Antenka pisze:
[...]

Ojejku, nie to było moim zamiarem, - chciałem mu tylko wyjaśnić że traci na mnie czas a nie po to aby go zdołować:-!

Data: 2012-03-16 13:36:34
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 22:25, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

Ojejku, nie to było moim zamiarem, - chciałem mu tylko wyjaśnić że traci na mnie czas a nie po to aby go zdołować:-!<

O słodka naiwności! :- o))

Antenka ;-)

Data: 2012-03-17 12:33:31
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-16 21:36, Antenka pisze:
[...]

Wybacz Grzegorzu! Nie wiedziałem co czynię. :-(

Data: 2012-03-18 08:40:43
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

[...]

U ciebie to częste. Co wątek to inne zdanie. Jak chorągiewka.

Raz mam klepać zdrowaśki za księży, raz księża to tłuste świnie.

Data: 2012-03-18 09:30:11
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-18 08:40, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Tylko proponowałem wspomożenie abc w jego modlitwach.

To tylko takie wrażenie jak się ocenia grupę ludzi i nie stosuje odpowiedzialności zbiorowej.. Moje zganienie postępowania księdza który wczoraj w tv żądał pieniędzy polskiego podatnika jest rzetelną oceną istniejącego stanu rzeczy, podobnie jak pochwały pod adresem Księdza Natanka czy Rydzyka. To nie ma nic wspólnego ze zmianami zdania.

Data: 2012-03-18 09:32:08
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

W jego modlitwach za tłuste świnie w sutannach?

Data: 2012-03-18 09:39:20
Autor: jadryś

jadryś napisał:

[...]

W Jego modlitwach za to w co wierzy.

Data: 2012-03-18 09:41:36
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Ale dlaczego ja mam klepać zdrowaśki za to w co on wierzy?

Data: 2012-03-18 09:51:15
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-18 09:41, Grzegorz Z. pisze:

W Jego modlitwach za to w co wierzy.
Ale dlaczego ja mam klepać zdrowaśki za to w co on wierzy?

Ponieważ cię o to prosi.

Data: 2012-03-18 10:05:08
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

W dniu 2012-03-18 09:41, Grzegorz Z. pisze:

W Jego modlitwach za to w co wierzy.
Ale dlaczego ja mam klepać zdrowaśki za to w co on wierzy?

Ponieważ cię o to prosi.

Ciekawe co zrobisz gdy cię poprosi byś zdjął spodnie i się pochylił.

Data: 2012-03-18 20:07:47
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-18 10:05, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Już nie wymyślaj przeciwwskazań do wspólnej modlitwy.

Data: 2012-03-20 18:18:23
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

W intencji biskupich pojazdów tez?

Data: 2012-03-20 21:47:52
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-20 18:18, Grzegorz Z. pisze:

Już nie wymyślaj przeciwwskazań do wspólnej modlitwy.
W intencji biskupich pojazdów tez?

O to akurat abc nie prosi.

Data: 2012-03-21 07:42:19
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

W dniu 2012-03-20 18:18, Grzegorz Z. pisze:

Już nie wymyślaj przeciwwskazań do wspólnej modlitwy.
W intencji biskupich pojazdów tez?

O to akurat abc nie prosi.

Prosi o modlitwę w intencji zboczonego i złodziejskiego urwisyństwa w
sutannach, więc domyślam się że także w intencji ich majątku, którego
przecież "nie posiadają" bo im go "ukradziono".

Data: 2012-03-24 09:48:44
Autor: Jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-21 07:42, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Z tego co pisze, to chodzi mu tylko o modlitwę w intencji  wpisanie w poczet świętych jednego Papieża. Papieża który wg. niego był porządnym człowiekiem.

Data: 2012-03-24 09:52:22
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Wg niego wielu urwisynów było "porządnymi ludźmi". Np. taki jeden el
presidente z Ameryki Południowej co to wyrzucał lewaków z samolotów w
workach do morza.

Data: 2012-03-24 10:05:09
Autor: Jadryś

jadryś napisał:

[...]

No, akurat ja nie widziałem próśb abc o modlitwy w intencji tego zbrodniczego zbira z Chile.

Data: 2012-03-24 12:01:50
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Nie napisałem że się modlił tylko że uważa że był to porządny człowiek.

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5c9db92b293ad5b

Tu masz jak go broni i tłumaczy "jak to było naprawdę".

Data: 2012-03-26 10:17:25
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-24 12:01, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Oczywiście, bronić to bronił. Przecie abc jest tylko człowiekiem, a więc omylny w różnych sprawach. I zwróć uwagę że jednak nie prosił o modlitwę w intencji wyniesienia na ołtarze pana Augusto P.

Data: 2012-03-26 14:34:54
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

[...]

Czyli uważał "el presidente" za porządnego człowieka.

Data: 2012-03-26 14:56:41
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-26 14:34, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Ale nie prosił o modlitwę za duszę jego. Nawet i On w swojej ślepocie wobec czynów tego człowieka widać widzi że modły o niebo czy chociaż czyściec dla faceta który kazał zrzucać związanych ludzi ze śmigłowców do oceanu, na nic się zdadzą.

Data: 2012-03-26 15:02:33
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Gdzie sugerowałem że "prosił o modlitwę za duszę jego" ? --

Data: 2012-03-26 21:15:49
Autor: jadryś

jadryś napisał:

[...]

Jak to się często zdarza zbaczasz od zaczętego tematu, i robisz adwersarzowi wymówki że się trzyma tematu wątku. Kto zaczął o "klepaniu zdrowasiek"?

Data: 2012-03-27 08:48:22
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Ale ja nie twierdziłem że abc apelował o modlitwę w intencji
południowoamerykańskiego dyktatora.

Data: 2012-03-27 10:40:53
Autor: jadryś

jadryś napisał:

[...]

A ja nie mam najmniejszego zamiaru rozmawiać o sympatiach i antypatiach politycznych abc. W temacie chodziło o modlitwy za...

Data: 2012-03-22 10:41:34
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 18 Mar, 10:05, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Ciekawe co zrobisz gdy cię poprosi byś zdjął spodnie i się pochylił.<

Zboku, tobie, ze zwzględu na zboczenie, pewnie by to bardzo
odpowiadało. I nie udawaj, że jesteś zbulwersowany. Ty paskudny
obłudniku, ty hipokryto! Bleee

Antenka

Data: 2012-03-23 13:14:12
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

On 18 Mar, 10:05, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Ciekawe co zrobisz gdy cię poprosi byś zdjął spodnie i się pochylił.<

Zboku, tobie, ze zwzględu na zboczenie

Aż ci paluszki z nerw przeskakują, trans.

Data: 2012-03-23 12:42:28
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 23 Mar, 13:14, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Aż ci paluszki z nerw przeskakują, trans.<

Glupi głupkowaty dupek.

Antenka

Data: 2012-03-23 21:11:38
Autor: Przemysław W
"rozmnażactwo"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c7798ce3-d202-4309-921f-e06bd68576729g2000vbq.googlegroups.com...
On 23 Mar, 13:14, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Aż ci paluszki z nerw przeskakują, trans.<

Glupi głupkowaty dupek.

Transseksualny trans w peruce.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-27 00:08:12
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 24 Mar, 10:43, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Przemysław W napisał:

> [...]

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Wreszcie się ujawniłeś głupi pipku ze Szczecina, że :

śmierdzące gówno z GóWNa, czyli kupecki pseudonim "PrzemysławW" pipek ze Szczecina o nicku GrzegorzZ.

Ten wariant jest najbardziej prawdopodnobny. Inna,  mniej
prawdopodobna wersja to ta, że Kupecki czyści ci dupy komin - tego też
nie należy wykluczyć. Tfu!

Na samą myśl o pedrylskim schizofreniku ze Szczecina można
rzygać...bleeeee

Antenka tfu!

Data: 2012-03-27 12:00:50
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

najbardziej prawdopodnobny.

Przedbe wszydztkim!

Data: 2012-03-12 21:56:35
Autor: Krzysiek
"rozmnażactwo"
Hallo,

Am 12.03.2012 03:07, schrieb Grzegorz Z.:
[...]

noooo... pieknie, kurwa, pieknie...
Akurat Kerala z jej komuchami ma byc tym przykladem cywilizacyjnym??
To moze trzeba bylo zostawic Jaruzelskiego i reszte czerwonej holoty
u wladzy i mielibysmy cywilizacje jakiej swiat nie widzial i pol
Ameryki. I na pewno nie zabrakloby utytulowanych idiotow ktorzy by
nas wtedy wychwalali tak, jak wychwalali Stalina, bo dzis jakos
wcale nie chca nas chwalic......

MFG
Krzysiek

--