"rozmnażactwo"

Data: 2012-03-12 14:59:36
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 12 Mar, 03:07, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Postukany pipku, czego się nażarłeś, że cię tak rąbie hee?
Ser Attenborough niech se strzeli samopała w łeb - pozwalam. No! Zaraz
się liźniej zrobi na Ziemi i nie ukrywam, że będzie więcej przestrzeni
dla katolików.

Cytowanie tetryka, który przed laty zachłysnął się  pseudonauką
niejakiego żyda Darwina oraz utopijną ideologią niejakiego Maltusa
świadczy o jednym, że nawet gdybyś skończył dziesięć uniwersytetów, to
i tak każdy będzie cię postrzegał ( zwłaszcza tutaj na psp) jako
skończonego osiłka ooo!

Antenka

"Nie dla masonów, sekciarzy,lewactwa, libertyństwa, głupich
racjonalistów, anarchistów i feministek!"

Data: 2012-03-12 23:09:05
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

Cytowanie tetryka, który przed laty zachłysnął się  pseudonauką
niejakiego żyda Darwina oraz utopijną ideologią niejakiego Maltusa

A ten wasz Jezusek to niby jakiej narodowości był? Polskiej?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-12 15:19:23
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 12 Mar, 23:09, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> [...]

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Galilejczyk, osiłku.

Antenka

Data: 2012-03-12 23:38:52
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Jak on był "galilejczykiem" to ja jestem "pomorzaniniem".

Data: 2012-03-13 08:27:27
Autor: whitey
"rozmnażactwo"
On 12/03/12 22:09, Grzegorz Z. wrote:
Antenka napisał:

Cytowanie tetryka, który przed laty zachłysnął się  pseudonauką
niejakiego żyda Darwina oraz utopijną ideologią niejakiego Maltusa

A ten wasz Jezusek to niby jakiej narodowości był? Polskiej?

Matka z Czestochowy a ojciec nieznany. Wiec Polak

--
whitey

Data: 2012-03-13 10:28:20
Autor: Bogdan Idzikowski
"rozmnażactwo"

Antenka napisał:

[...]

Jak to nieznany? A Duch Święty to ch....j?

Data: 2012-03-13 10:56:00
Autor: whitey

Antenka napisał:

[...]

idz do urzedu i pani-Bozenie-z-okienka wytlumacz ze ojciec jest duchem
swietym
;->

--
whitey

Data: 2012-03-13 12:40:58
Autor: Bogdan Idzikowski
"rozmnażactwo"

Antenka napisał:

[...]

A nie da się? To jakim cudem katolicy wierzą, że Marię zapłodnił Duch Święty?

Data: 2012-03-13 12:17:49
Autor: whitey
"rozmnażactwo"
On 13/03/12 11:40, Bogdan Idzikowski wrote:
A nie da się? To jakim cudem katolicy wierzą, że Marię zapłodnił Duch
Święty?

Wiesz... podobno 2000 lat temu to takie cuda sie wyprawialy ze
dzisiejszemu czlowiekowi wlosy staja deba na glowie.
Z drugiej strony to dowodzi oslabienie poweru boga z czasem.
Kiedys to potrafil sie pokazac, zaplodnic, syna wyslac, potop zrobic,
itp. Ba! Swiat podobno stworzyl niektorzy tak utrzymuja (cholernie
energochlonna operacja) i czlowieka zaprojektowal podobno (niedorobka
troche ale jak na 7 dni to wyszlo dosc zgrabnie).
W dzisiejszych czasach nie ma co liczyc na takie fokusy. Matka
gdzieniegdzie sie pokaze i wielkie halo zaraz...

--
whitey

Data: 2012-03-13 12:24:32
Autor: whitey
"rozmnażactwo"
On 13/03/12 12:17, whitey wrote:

W dzisiejszych czasach nie ma co liczyc na takie fokusy. Matka
gdzieniegdzie sie pokaze i wielkie halo zaraz...

Parafrazujac
To jakis lepszy cwaniak. Matke wszedzie wysyla zeby tylko nas wrobic.

--
whitey

Data: 2012-03-13 14:39:38
Autor: Adramelech
"rozmnażactwo"
whitey <whiteyzusnetu@gazeta.pl> Odpowiedz na news:jjndth$93q$1inews.gazeta.pl:

W dzisiejszych czasach nie ma co liczyc na takie fokusy. Matka
gdzieniegdzie sie pokaze i wielkie halo zaraz...

Albo opłatek w tabernakulum upapra na czerwono.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-14 11:55:16
Autor: abangel666
"rozmnażactwo"

Użytkownik "whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjn0de$1ih$1inews.gazeta.pl...
A ten wasz Jezusek to niby jakiej narodowości był? Polskiej?

Matka z Czestochowy a ojciec nieznany. Wiec Polak

W Polsce ochodzi się ponad 200 świąt Maryi... pewnie się klonowała jak ameba.

ab.

Data: 2012-03-13 17:41:14
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-12 22:59, Antenka pisze:
[...]

Anarchizm (umiarkowany) piękna sprawa. Jednak w Polsce monopol na anarchizm  mają tylko rządzący, i jest to anarchizm absolutny/totalny:-(

Pozdrawiam;-)

Data: 2012-03-13 14:12:38
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 13 Mar, 17:41, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

Anarchizm (umiarkowany) piękna sprawa. Jednak w Polsce monopol na anarchizm  mają tylko rządzący, i jest to anarchizm absolutny/totalny:-(

Pozdrawiam;-)<

I ja Cię pozdrawiam M.B.S.O.Z.W. ;-)

Antenka

P.s. Powiedz mi tak szczerze Jadrysiu, co ten pedryl ze Szczecina chce
od Ciebie hm? :- /
Zakochał się? :-o)) Uważaj!:-E

Data: 2012-03-13 22:15:42
Autor: Grzegorz Z.

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d64bdb2b56bc43f5

Data: 2012-03-13 14:24:05
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 13 Mar, 22:15, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Te skubany, co ci się wykluło znowu w tym ptasim łbie?
Czy nie pora zmienić lekarza? :-o))

Antenka

"Każdy pipek ma swój czubaszek?" - Antenka Moher

Data: 2012-03-13 22:25:44
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

On 13 Mar, 22:15, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Te skubany, co ci się wykluło znowu w tym ptasim łbie?
Czy nie pora zmienić lekarza? :-o))

Odnośnik się "nie otwiera" ? A to peszek.

Data: 2012-03-14 11:20:47
Autor: Jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-13 22:12, Antenka pisze:
[...]

Pewnie zafascynowałem go swoją osobowością;-)

Pozdrawiam M.Ś.C.Z. Ł:-)

Data: 2012-03-14 11:34:55
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 11:20, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

Pewnie zafascynowałem go swoją osobowością;-) <

Możliwe. Tylko proszę, wyprowadź go z błędu, bo on myśli, że lubisz
się przebierać w damskie fatałaszki, a po lesie biegasz w stringach,
pończochach i  obowiązkowo w szpileczkach! :-o))

Pozdrawiam M.Ś.C.Z. Ł:-) <

;-]

Antenka

Data: 2012-03-14 19:48:13
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-14 19:34, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście, - Grzegorzu nie miej złudzeń, mnie żadne dewiacje seksualne ani obyczajowe nie interesują na tyle żeby w nich brać udział. Czysty heteryzm:-)

Data: 2012-03-14 12:09:14
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 19:48, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

Oczywiście, - Grzegorzu nie miej złudzeń, mnie żadne dewiacje seksualne
ani obyczajowe nie interesują na tyle żeby w nich brać udział. Czysty

No i cisza! Zboczek nie dał głosu :-D

Antenka

Data: 2012-03-14 20:15:58
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-14 20:09, Antenka pisze:

[...]

Mam nadzieję że go nie mocno nie uraziłem swoim wyznaniem:-[ ;-)

Data: 2012-03-14 12:19:40
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 20:15, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> No i cisza! Zboczek nie dał głosu :-D

> Antenka

Mam nadzieję że go nie mocno nie uraziłem swoim wyznaniem:-[ ;-)

Raczej bardzo hihihi :-o)). Może popaść w depresję, jeśli z Tobą
wiązał jakieś plany :D

Antenka

Data: 2012-03-14 22:25:29
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-14 20:19, Antenka pisze:
[...]

Ojejku, nie to było moim zamiarem, - chciałem mu tylko wyjaśnić że traci na mnie czas a nie po to aby go zdołować:-!

Data: 2012-03-16 13:36:34
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 14 Mar, 22:25, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

Ojejku, nie to było moim zamiarem, - chciałem mu tylko wyjaśnić że traci na mnie czas a nie po to aby go zdołować:-!<

O słodka naiwności! :- o))

Antenka ;-)

Data: 2012-03-17 12:33:31
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-16 21:36, Antenka pisze:
[...]

Wybacz Grzegorzu! Nie wiedziałem co czynię. :-(

Data: 2012-03-18 08:40:43
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

[...]

U ciebie to częste. Co wątek to inne zdanie. Jak chorągiewka.

Raz mam klepać zdrowaśki za księży, raz księża to tłuste świnie.

Data: 2012-03-18 09:30:11
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-18 08:40, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Tylko proponowałem wspomożenie abc w jego modlitwach.

To tylko takie wrażenie jak się ocenia grupę ludzi i nie stosuje odpowiedzialności zbiorowej.. Moje zganienie postępowania księdza który wczoraj w tv żądał pieniędzy polskiego podatnika jest rzetelną oceną istniejącego stanu rzeczy, podobnie jak pochwały pod adresem Księdza Natanka czy Rydzyka. To nie ma nic wspólnego ze zmianami zdania.

Data: 2012-03-18 09:32:08
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

W jego modlitwach za tłuste świnie w sutannach?

Data: 2012-03-18 09:39:20
Autor: jadryś

jadryś napisał:

[...]

W Jego modlitwach za to w co wierzy.

Data: 2012-03-18 09:41:36
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Ale dlaczego ja mam klepać zdrowaśki za to w co on wierzy?

Data: 2012-03-18 09:51:15
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-18 09:41, Grzegorz Z. pisze:

W Jego modlitwach za to w co wierzy.
Ale dlaczego ja mam klepać zdrowaśki za to w co on wierzy?

Ponieważ cię o to prosi.

Data: 2012-03-18 10:05:08
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

W dniu 2012-03-18 09:41, Grzegorz Z. pisze:

W Jego modlitwach za to w co wierzy.
Ale dlaczego ja mam klepać zdrowaśki za to w co on wierzy?

Ponieważ cię o to prosi.

Ciekawe co zrobisz gdy cię poprosi byś zdjął spodnie i się pochylił.

Data: 2012-03-18 20:07:47
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-18 10:05, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Już nie wymyślaj przeciwwskazań do wspólnej modlitwy.

Data: 2012-03-20 18:18:23
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

W intencji biskupich pojazdów tez?

Data: 2012-03-20 21:47:52
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-20 18:18, Grzegorz Z. pisze:

Już nie wymyślaj przeciwwskazań do wspólnej modlitwy.
W intencji biskupich pojazdów tez?

O to akurat abc nie prosi.

Data: 2012-03-21 07:42:19
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

W dniu 2012-03-20 18:18, Grzegorz Z. pisze:

Już nie wymyślaj przeciwwskazań do wspólnej modlitwy.
W intencji biskupich pojazdów tez?

O to akurat abc nie prosi.

Prosi o modlitwę w intencji zboczonego i złodziejskiego urwisyństwa w
sutannach, więc domyślam się że także w intencji ich majątku, którego
przecież "nie posiadają" bo im go "ukradziono".

Data: 2012-03-24 09:48:44
Autor: Jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-21 07:42, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Z tego co pisze, to chodzi mu tylko o modlitwę w intencji  wpisanie w poczet świętych jednego Papieża. Papieża który wg. niego był porządnym człowiekiem.

Data: 2012-03-24 09:52:22
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Wg niego wielu urwisynów było "porządnymi ludźmi". Np. taki jeden el
presidente z Ameryki Południowej co to wyrzucał lewaków z samolotów w
workach do morza.

Data: 2012-03-24 10:05:09
Autor: Jadryś

jadryś napisał:

[...]

No, akurat ja nie widziałem próśb abc o modlitwy w intencji tego zbrodniczego zbira z Chile.

Data: 2012-03-24 12:01:50
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Nie napisałem że się modlił tylko że uważa że był to porządny człowiek.

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5c9db92b293ad5b

Tu masz jak go broni i tłumaczy "jak to było naprawdę".

Data: 2012-03-26 10:17:25
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-24 12:01, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Oczywiście, bronić to bronił. Przecie abc jest tylko człowiekiem, a więc omylny w różnych sprawach. I zwróć uwagę że jednak nie prosił o modlitwę w intencji wyniesienia na ołtarze pana Augusto P.

Data: 2012-03-26 14:34:54
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
jadryś napisał:

[...]

Czyli uważał "el presidente" za porządnego człowieka.

Data: 2012-03-26 14:56:41
Autor: jadryś
"rozmnażactwo"
W dniu 2012-03-26 14:34, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

Ale nie prosił o modlitwę za duszę jego. Nawet i On w swojej ślepocie wobec czynów tego człowieka widać widzi że modły o niebo czy chociaż czyściec dla faceta który kazał zrzucać związanych ludzi ze śmigłowców do oceanu, na nic się zdadzą.

Data: 2012-03-26 15:02:33
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Gdzie sugerowałem że "prosił o modlitwę za duszę jego" ? --

Data: 2012-03-26 21:15:49
Autor: jadryś

jadryś napisał:

[...]

Jak to się często zdarza zbaczasz od zaczętego tematu, i robisz adwersarzowi wymówki że się trzyma tematu wątku. Kto zaczął o "klepaniu zdrowasiek"?

Data: 2012-03-27 08:48:22
Autor: Grzegorz Z.

jadryś napisał:

[...]

Ale ja nie twierdziłem że abc apelował o modlitwę w intencji
południowoamerykańskiego dyktatora.

Data: 2012-03-27 10:40:53
Autor: jadryś

jadryś napisał:

[...]

A ja nie mam najmniejszego zamiaru rozmawiać o sympatiach i antypatiach politycznych abc. W temacie chodziło o modlitwy za...

Data: 2012-03-22 10:41:34
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 18 Mar, 10:05, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Ciekawe co zrobisz gdy cię poprosi byś zdjął spodnie i się pochylił.<

Zboku, tobie, ze zwzględu na zboczenie, pewnie by to bardzo
odpowiadało. I nie udawaj, że jesteś zbulwersowany. Ty paskudny
obłudniku, ty hipokryto! Bleee

Antenka

Data: 2012-03-23 13:14:12
Autor: Grzegorz Z.
"rozmnażactwo"
Antenka napisał:

On 18 Mar, 10:05, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Ciekawe co zrobisz gdy cię poprosi byś zdjął spodnie i się pochylił.<

Zboku, tobie, ze zwzględu na zboczenie

Aż ci paluszki z nerw przeskakują, trans.

Data: 2012-03-23 12:42:28
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 23 Mar, 13:14, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Aż ci paluszki z nerw przeskakują, trans.<

Glupi głupkowaty dupek.

Antenka

Data: 2012-03-23 21:11:38
Autor: Przemysław W
"rozmnażactwo"

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c7798ce3-d202-4309-921f-e06bd68576729g2000vbq.googlegroups.com...
On 23 Mar, 13:14, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:

Aż ci paluszki z nerw przeskakują, trans.<

Glupi głupkowaty dupek.

Transseksualny trans w peruce.

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-27 00:08:12
Autor: Antenka
"rozmnażactwo"
On 24 Mar, 10:43, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Przemysław W napisał:

> [...]

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Wreszcie się ujawniłeś głupi pipku ze Szczecina, że :

śmierdzące gówno z GóWNa, czyli kupecki pseudonim "PrzemysławW" pipek ze Szczecina o nicku GrzegorzZ.

Ten wariant jest najbardziej prawdopodnobny. Inna,  mniej
prawdopodobna wersja to ta, że Kupecki czyści ci dupy komin - tego też
nie należy wykluczyć. Tfu!

Na samą myśl o pedrylskim schizofreniku ze Szczecina można
rzygać...bleeeee

Antenka tfu!

Data: 2012-03-27 12:00:50
Autor: Grzegorz Z.