rozmowa z Radosławem Pazurą

Data: 2010-02-23 14:25:47
Autor: boukun
rozmowa z Radosławem Pazurą

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm07hh$15m$1atlantis.news.neostrada.pl...
(...)największą łaską było to, że w podobny sposób odczytaliśmy tamte
wydarzenia.
Po wypadku wokół nas działy się same "przypadki", które w cudowny sposób
ratowały mi życie.
Trudno to teraz streścić, opisać, bo w ułamkach sekund działo się wiele.
Diagnoza, natychmiastowa decyzja Doroty, leczenie, kolejna diagnoza, kolejna
decyzja.
Lekarze robili, co mogli, Dorota była przy mnie.
Ale stało się jasne, że nad nami był jeszcze Ktoś.
Inaczej nie mielibyśmy szans.
Dorota była doprowadzona do takiego stanu, że nie miała wyboru - stanęła
przed Bogiem.
Zaczęła do Niego mówić, właściwie - jak sama wspomina - wyć.
Błagała Go o pomoc, ratunek, robiła rozrachunek z naszym dotychczasowym
życiem.
Ale również prosiła o to, żeby Bóg nauczył ją żyć beze mnie.
Jeśli taka będzie Jego wola...
I po tym momencie, po tej spowiedzi, po tym pogodzeniu i zaufaniu, zaczęły
się dziać rzeczy zupełnie niezwykłe.
Przykład: jednego dnia na zdjęciu RTG moich płuc właściwie nie ma, a
następnego są.
Wróciłem po dwóch tygodniach.
(...)Przez 7 lat od wypadku, odkąd staramy się żyć z Bogiem - wciąż
odczytuję Jego obecność.

Ale dlaczego nie pomógł ten bóg tym dzieciom i kobietom zbombardowanym przez terrorystyczną organizację NATO?
http://fakty.interia.pl/swiat/news/afganistan-33-cywilow-zabitych-w-nalocie-nato,1442315,6425

W co myśmy kurwa wdepnęli? Z kim przyszło nam się zadawać?

boukun

rozmowa z Radosławem Pazurą